Tuesday, December 09, 2014

Merry December 9th

I think time flies here in December and I have not decked up. That I always do in the beginning of December, but the only thing I have achieved so far is my light decorations and a single elf. Namely this one
Jeg synes godt nok tiden flyver afsted her i december og jeg har endnu ikke pyntet op. Det plejer jeg altid at gøre i starten af december men det eneste jeg har nået indtil videre er min dekorationer og en enkelt nisse. Nemlig denne her
maybe I would soon take me time to give it some company. Have you found the Christmas decoration ?
måske jeg snart skulle tage mig tid til at give den lidt selskab. Har du fundet julepynten frem?

Merry December 9th
Glædelig 9 december

10 comments:

Annette / aka said...

Din nisse er rigtig sød. Jeg har 2 fra samme familie, som er noget af det lidt jeg har sat frem i år.
Vi har også discount jul i år. Og det føles faktisk ok.

God dag il dig.

Lone Thyme Ørnstrup said...

Jeg plejer også at have pyntet op til jul lige omkring d. 1. december - måske med et par dages forsinkelse, men tror aldrig jeg har været så langt henne uden julepynt ... og så er jeg endda hjemme iår på barsel! Jeg håber dog på, at jeg en af de nærmeste dage får fundet julepynten frem
Sød nisse - men den skal helt sikkert have selskab ;)

Dorthe said...

Hi hi ... så er vi to :)
Men alle mine nisser blev fundet frem i aftes - så nu skal de bare på plads.
God tirsdag.

Maryann Laursen said...

Rigtig sød nisse du har her, men han skal da bestemt ikke være alene skal han?
Vi plejer altid at ha pyntt op til 1. søndag i Advent, og også i år, for sidste år fik vi det for første gang ever ikke gjort, så pigerne kom allerede om fredagen og blev hele lørdagen og hjalp, så de var sikre på, at jeg fik det gjort i tide ha ha ha

kortmager said...

Sød nisse... men pas på. Dekan godt blive til drillenisser. Dem har jeg en del af....

Margit said...

Han er fin - din nissemand.
Jeg har julet over hele huset... og ude og inde... men har også været uden jule-tam-tam i 2 år pga. rejser...
Så bli'r det faktisk hyg'ligt at kigge i julekasserne igen =0))
God 9.dec.

Mio said...

Dejlig nisse : ) han mangler klart nogle venner.
Nå jow jeg havde pyntet op til 1 dec.
Nu mangler jeg bare resten *GG*
Rigtig god 9 dec.

Ann Weiss said...

Her er julepyntet fremme - den har faktisk bombaderet vores stuen en del mere end den plejer :-O
Sød nisse du har :)

Charlie said...

Nogle ting SKAL bare være der fra starten og andet kravler frem i løbet af måneden og sådan er det næsten hvert år. =0)

NygaardSkødt said...

Igen i år kom december lidt bag på mig. Jeg havde ellers sørget for at have både et kalenderlys og en adventskrans indkøbt i god tid. Adventskransen fik jeg ikke pyntet til tiden (og nu kan det vist ikke rigtigt betale sig) og kalenderlyset stod i en stage indtil i går, hvor jeg endelig fik lavet en lille juledekoration.
I går fik jeg også fundet lidt af julepynten frem, så måske bliver det også jul i år.