Thursday, December 18, 2014

Merry December 18th

Today I´m going to work and I'm nervous about how it goes to get the toe down in a shoe, but now I can not bear to be home anymore. Fortunately, it is only 2 days and then I have Christmas vacation for 2 weeks. It is wonderful
Idag skal jeg på arbejder og jeg er spændt på hvordan det går at få tåen ned i en sko, men nu kan jeg altså ikke holde ud at være hjemme længere. Det er heldigvis kun 2 dage og så har jeg juleferie i 2 uger. Det bliver skønt

 just another page of my Project Life
I får lige endnu en side af mit Project Life
Merry December 18th
Glædelig 18 december

6 comments:

Solveig said...

Rigtig lækkert spread.
Held og lykke med tåen, du har forhåbentlig mulighed for at tage skoen af i løbet af dagen

Annette / aka said...

Fin side om uge 48.
Håber du har klaret dagen med el uden sko.

Margit said...

Super lækker side...
Jeg håber sandelig at du er kommet gennem dagen... syn's ikke det lyder sjovt, at den sku' ned i en sko!!

kortmager said...

Det ser spændende ud!

morkaren said...

Utroligt du er jo næsten i gennem året, det havde jeg aldrig klaret, og din fod, av av jeg håber du kunne humpe dig igennem dagen, god bedring og knus morkaren.

Heidi said...

Hvor er det skønt at følge med på din meget inspirerende blog.
Håber, du er kommet godt igennem dagen.