Wednesday, December 18, 2013

18 December

Today I will show yet a Christmas card with cute Santa Claus. Again I have used any of my beloved dies. They all the finishing touch.
I dag vil jeg vise endnu et julekort med den søde julemand. Jeg har igen brugt nogen af mine elskede dies. De giver altså prikken over iet.
When I go home from work today I have the Christmas holiday right up until January 6. can not wait until the clock strikes 16:30.
Do you have the Christmas holiday this year?
Når jeg går hjem fra arbejder i dag har jeg juleferie helt indtil 6 januar. kan næsten ikke vente til klokken bliver 16.30.
Har du juleferie i år?

14 comments:

Annette / aka said...

Ja, du har mange flotte dies - og du forstår at bruge dem. DET betyder jo meget.
Det lyder dejligt med ferie nu.

Jo jeg har jo ferie hver dag - og det er blevet en dejlig vane.

calmlund said...

Er altså vild med den julemand - han er en rigtig julemand :)

kortmager said...

rigtig julemand - elsker den i denne udgave. God ferie! Ja har ferie altid nu - er gådt på efterløn. Men jeg kan godt mindes glæden, at det er sidste dag og så er det ferie...!

Maryann Laursen said...

Hvor er det bare et flot kort, og som de andre er det også min forestilling om en rigtig julemand. han er bare såååå sød og flot, og du bruger rigtig nok dine dies på en skøn kreativ måde, det er bare sååå flot.
<<<<rigtig god ferie, og ja, jeg har desværre ferie hver dag nu også, men ville gerne bytte en gang imellem selv om nogle ikke rigtig kan forstå det.

Solveig said...

Virkelig sødt kort - jeg kan rigtig godt lide opsætningen.
God juleferie, jeg venter lige et par dage, men så har jeg også ferie til den 6. januar

Mutte said...

Sødt kort. Rigtig god ferie

Annette said...

Ja, det er nogle meget smukke dies.

Glædelig 18. december

nedergaard ( Lissy ) said...

Hvor er det et skønt kort... og ja det bliver så flot med de dies.

Jeg har ferie året rundt, bortset fra få timer i Imerco, når de er presset ;-))

Ha en god dag

Gitte said...

Rigtig sødt julekort.
Rigtig god juleferie til dig.

rhh said...

du er god til at få brugt dine die på en anderledes måde -det ser rigtig godt ud

maria said...

Super flot julekort med skønne dies :-) rigtig god ferie, må lige vente til på mandag :-)

Mette said...

Hvor er det sødt...det ligner Teresa Collins juleserie :-)
God juleferie...

Pia said...

ja det ser super lækkert ud med brug af de skønne dies. Du må have en rigtig god juleferie

Lone Thyme Ørnstrup said...

Hvor er han bare JULEMANDEN. Så klassisk og lige, som han skal være

Flot kort med fine detaljer bla takket være dies. De kan nu gøre meget uden at være noget særligt, når man umiddelbart ser dem.

Ja, jeg har også juleferie indtil d 6/1 og jeg nyder det. Er vist arbejdstræt i øjeblikket, så en ferie er tiltrængt :)