Sunday, February 03, 2013

Pl week 4

A nice weekend is nearly over. My mother has been here and spend the night and yesterday we went to Scrap N Dream. It was as always very nice, good atmosphere, great company and delicious food. I talked and shopped and yes also made ​​something. I made 7 cards to OSH (which of course I did not get pictures of) 2 layouts and week 4 in project life.
En dejlig weekend er ved at være overstået. Min mor har været her og overnatter og i går var vi til Scrap N Dream. Det var som altid meget hyggeligt, god stemning, dejligt selskab og lækker mad. jeg fik snakket og shoppet og ja også lavet noget. Det blev til hele 7 kort til OSH( som jeg selvfølgelig ikke fik billeder af) 2 layouts og uge 4 i project life.
For my PL I have used cards / labels from my Pl kit and paper from Studio Calico
Til mit PL har jeg brugt kort/ labels fra mit Pl kit og papir fra Studio Calico
Thank  for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Netti said...

Lækkert Project life du har lavet. Og sikke søde layouts :)
Det lyder til at have været en dejlig weekend du har haft :)

Karina Beck said...

Jeg ville ønske at jeg var lige så effektiv som dig til crops. Det er vildt meget du når! Flotte ting, du fik lavet.
God søndag aften.

Anne Bente said...

total rålækre sider som altid Lisette
knusss

Christina said...

Flotte PL sider. De er dejlig rolige at se på

Dorthe said...

Hold da op - du har godtnok været effektiv til Scrap i går! - Imponerende!
God ny uge til dig.

morkaren said...

Du er flittig som sædvanlig, dejlige sider, jeg så MGP og efter min mening var det den helt rigtige der vandt. knus morkaren.

Rosa Jensen said...

Sikke flotte sidder du har lavet.

Mio said...

Nøj hvor har du lige lige været effektiv , hvordan pokker gør du det ? Jeg når aldrig noget tihi... Hyggeligt lige at hilse på dig igen : ) skønne ting du har fået lavet : )
Rigtig god uge

Anne Thormose said...

Sikke meget du har fået - og så endda fået scrappet til et crop!

Skønne sider, du har fået lavet.

Annette / aka said...

Flotte LO'er. Det er vist første gang jeg har set et lo om OSH-kort.
Selvfølgelig har du haft en skøn lørdag - heldige asen....hihi.

Pia said...

super flot og jeg så jo det lækre lo IRL så flot

Charlotte said...

Flotte layouts!
Og hyggelige PL sider. Flotte ting du har fået med i PL kittet. Jeg glæder mig så meget til at modtage mine kits - er stadig på venteliste.

Charlotte Ravn said...

Det er bare så lækkert dit PL! Skønne ting du fik lavet i lørdags!
God weekend! :)

Paula J Atkinson said...

You are well into the swing of the new year's project life, well done you.

I have been taking a break from crafting & blogging, work has been very draining since i went back in January & it took every ounce of my creativity away.