Tuesday, December 04, 2012

December 4th

Then it was the December 4th . Have you got snow last night? We did not have anything that is worth writing about.
Today's creative post is a Christmas card. Last night, I made  five Christmas cards, so now I have something to show for my December blogging.
Så blev det den 4. december . Har i fået sne i nat? Vi har ikke fået noget, der er værd at skrive om.
Dagens kreative indlæg er et julekort. I går aftes fik jeg lavet hele 5 julekort, så nu har jeg noget at vise frem til min december blogging

I have used one of my favorite dies from Spellbinders. I just love Spellbinders die and can not get enough ; O)
Jeg har brugt en af mine favorit dies fra Spellbinders. jeg elsker bare Spellbinders die og kan ikke få nok ;O)
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

18 comments:

Dorthe said...

Super smukt kort. Og den dies er fantastisk.
Her har det vist nærmere regnet end sneet i nat - desværre :(
God 4. December.

Anne Bente said...

det er bare et smukt kort, som altid
her regnede det i går, men nu sner det igen.
kan du have en rigtig god 4 december
knusss

Annette / aka said...

Superflot kort med den fine die. (som jeg heller ikke har !)

Næh ikke mere sne i nat. Snarere tværtimod. Det tør nu, og er begyndt at sjappe....Æv, når man bor i en ny udstykning, hvor vejene endnu kun er grus og der kører store lastbiler med byggematerialer til de huse der bygges i området !
God 4. dec til dig.

Rysse said...

Super flot kort.

Her er det tøvejr. Så det tykke lag der kom den anden dag er på vej væk. Men mon ikke der kommer lidt mere i løbet af den næste ugens tid. Det har de i hvert fald lovet.

Signe Bendorff said...

Nej, synes ikke rigtig der er kommet noget her... Men manden blev da kaldt på vagt i morges da saltvognene skulle ud og køre, så der må jo være sket noget nogle steder ;) Glæder mig til at se resten af dine kort ;)

nedergaard ( Lissy ) said...

Super smukt kort og en lækker die. Vi har heller ikke fået sne af betydning i nat, men vi fik 10 cm i lørdags.
God 4. december til dig

Mette Hvistendal said...

ingen sne i nat, så slap for at rydde fortovet.... det er et rigtigt smukt kort du har lavet

Gitte said...

Vi har fået lidt sne inat og til morgen.
Smukt kort.

morkaren said...

Åee Lisette, hvor er den skøn den die (jeg har mange, men den har jeg ikke) og sikken et skønt kort du har lavet med den. knus morkaren.

Mio said...

Vildt smukt kort Lisette : )
Næ det har tøet, hele dagen, så det sne der var kommet er væk (desværre) der er kommet lidt hvidt ned, blandet med regn.
Rigtig god 4 dec : )

calmlund said...

Rigtig flot kort.

Karina Beck said...

Det er et rigtig sødt kort.
Jeg åbnede SFOen i morges og var hel hvid, da jeg kom frem på cyklen; )

Ifversen said...

Rigtig fint kort :-) Og dejlige dies

Pia said...

den spellbinders er også så flot , har du købt den i udlandet for synes ikke jeg har set den herhjemme

Lisa Rasmussen said...

Ja, spellbinders kan man ikke få for
mange af og jeg er heldigvis også
den lykkelige ejer af den du har brugt ;O)

Jette W said...

Super smukt kort.
Jeg har lige fået det dies fra spellbinders i dag med posten, en lille før julegave til mig selv.
Her på Falster er der heller ikke sne.

rhh said...

5 julekort på en aften, puha jeg er langt bagud, hvis jeg overhovedet får lavet nogen, nu må vi se. Den ser spændende ud den die, det kan være jeg skal kigge nærmere på den

Netti said...

Og jeg er SÅ misundelig på alle dine dies!! :) Hvor må det være lækkert at kunne vælge og vrage på den måde.
Her er rigeligt med sne. Du kommer bare og tager det du vil have :)
Smukt kort du har lavet :)