Tuesday, August 07, 2012

JustRite Friday Challenge #078 - Christmas In July and PL

I've made yet another card  for Justrite Friday Challenge # 078 - Christmas In July
I have used stamps from this set
Jeg har brugt stempler fra dette sæt
I enjoy the last week of my vacation and it doesn`t matter that the weather is bad, because then I have a clear conscience when I`m sitting in my scrap cave. I work on my project life week 30. Here comes the first pages
Jeg nyder den sidste uge af min ferie og det gør ikke noget, at vejret er dårligt, for så har god samvittighed når jeg sidder inde i mit scrap hule
Jeg arbejder på mit project life uge 30. Her kommer de første sider
I have also  made ​​yet two letter size layouts
I have used materials from my month kit from Studio Calico and some stamps/dies from Papertrey ink
Jeg har også fået lavet endnu to a4 layouts. Jeg har brugt materialer fra min månedspakke fra Studio Calico og stempler/ dies fra Papertrey Ink
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kigede forbi

12 comments:

Karina Beck said...

Flot julekort. Det er altså nogle lækre stempler.
Flotte layouts også. Hvordan kan det være at du er begyndt at scrappe i a4?
Skønne PL sider. Det ser ud som en dejlig ferie. Jeg er lidt utilfreds med, at jeg ikke kan læse teksten, vil jo gerne have det hele med ; ) : )

Netti said...

Lækkert julekort du har lavet og sikke et flot ugeprojekt. Jeg er vild med det lille stakit du har brugt..hvor er det sødt :)
Ja nyd du din ferie..det er hårdt at state igen :)

lonol said...

Skønt julekort, og det er da totalt lækre stempler =D
Flotte layouts, du har lavet.
Og dit PL er jo altid super

Olivia said...

Rigtig lækkert julekort og sikke nogle fede stempler!! Det er nogle flotte PL sider du har lavet og du har nogle rigtig gode billeder med....ikke mindst af din meget smukke datter!!! Jeg kan ane en stolt mor i baggrunden..lol..

Sheri said...

Very pretty! Thanks for joining us at JustRite Inspiration ;-)

Lina said...

Rigtig fint kort. Og noge helt utroligt lækre PL sider - hold da op hvor er de skønne. De er også super lækre de to A4 layouts, hvor så hun bare 'gudesmuk' ud din Signe, på den sidste skoledag.

Annette said...

Ved da slet ikke hvor jeg skal begynde... Super flotte ting du har fået her i din ferie. Ser virkelig ud til at ha' været en skøn ferie, super flotte PL sider.
Lækre LO'er, og hvor er hun smuk, den kære Signe - som gudinde.

Fortsat god ferie...

nedergaard ( Lissy ) said...

Super lækker og anderledes julekort med disse skønne stempler. Skønne PL sider igen
Fortsat god ferie

Charlie said...

Lækre stempler igen igen og fint julekort. Og så er du selvfølgelig up to date med din PL - jeg er personligt altid på vagt når det gælder lommen i flysædet - folk kan finde på at efterlade de mest klamme ting - f.eks. en ble efter bleskift. =0(
Jeg må være MEGET nysgerrig - for jeg kan godt læse teksterne på dine fine sider. Sidste skoledag plejer her hos os at drukne i barberskum og vandpistoler - så jeg har sjældens set en så smuk deltager i løjerne. Knus herfra

Annette / aka said...

Fantastisk hvad du får lavet !
Og dine julekort med de lækre stempler er altså et must. Jeg er vild med dem.
Dine andre projekter er jeg også duperet over. Det Lo med haveplanterne er da bare så sødt.
Fortsat god ferie.....ved scrappebordet.

Margit said...

Er du vimmer, hvor er du flittig...
De stempler er bare SÅ LÆKRE!!! og du er en mester i at anvende dem tip-top...
Og så har du gang i så meget andet ... flotte PL-sider og smukke LO's...
Nyd de sidste feriedage ;o)

Marge said...

Very pretty card in traditional red/green Christmas colors!!!