Sunday, June 17, 2012

Project life week 22

Then another week went by, I thinktime flies these days.It has been a very quiet weekend. Signe is in france to le mans. She was the girl-garde play for the opening ceremony. A great experience.
I still haven`t heard anything new about my health, but I hopefully do next week.
Så gik endnu en uge, jeg synes godt nok tiden flyver afsted for tiden. Det har været en meget stille weekend. Signe er i frankrig til le mans. Hun skulle med pigegarden spille til åbnings cermonien. En kæmpe oplevelse.
Jeg har stadigvæk ikke hørt noget nyt om mit helbred, men det får jeg forhåbentlig i næste uge.

I have not been as creative in the past week, because I've been so tired and dizzy. The dizziness is thankfully gone now, so I've had another week in the project life as I can show.
I have finally used my new materials from Crate papers. The series Pretty party I've used.
Jeg har ikke været så kreativ i den forløbne uge, for jeg har været så træt og en svimmel. Svimmelheden er heldigvis væk nu, så jeg har fået lavet endnu en uge i project life, som jeg kan vise.
Jeg har endelig fået tage hul på mine nye materialer fra Crate papers. Det er serien Pretty party jeg har brugt.
I must not forget this week stamp set. ( I know I did last week sorry)
Jeg må endelig ikke glemme uges stempelsæt (det gjorde jeg sidste uge undskyld)
I also made a card to a colleague who needed a christening card.
jeg fik også lavet et bestillingskort til en kollega ,som skulle bruge et dåbs kort
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

18 comments:

Karina Beck said...

Flot dåbskort og PL.
Uge 22, så er du stadig nogenlunde med. Jeg er lidt nysgerrig. Synes du stadig at det er lige sjovt efter så mange uger?

Gitte said...

Fine sider du har lavet. Flot dåbskort.

Paula J Atkinson said...

Glad to hear you are feeling a little better.
You are doing well with keeping up this far with Project Life. I didn't begin because i knew it was too large a project & I just don't have the spare time. Perhaps in another life when i stop work.
I'm just glad to be back scrapping again.

Pia said...

super flot projekt life og et smukt kort, håber du snart får beskedfra dine prøver , ikke rart at gå i uvished

Jean said...

Øv øv håber du snart høre noget, så du ved noget..
Uvished er aldrig rart :(

Utroligt du kan holde det PL, det godt nok mange billeder man skal huske at lave og få skrevet om :)

Men synes ideen er super fed...

nedergaard ( Lissy ) said...

Du bliver ved og ved med skønne sider i din bog og sikke et lækkert kort også. Stor oplevelse for din datter. God mandag

Mio said...

Skønt dåbskort og lækker PL, hvor er det træls at du skal gå og vente på svar, håber det snart sker : )
Hårsigtes god dag.

Annette / aka said...

Flotte siden igen i din bog. Og sikke fint papir !
Jeg kender vist ikke andre, der har så mange pyntedimser - og i hvert tilfælde ikke andre med så mange stempler som dig...hihi.

Træls med den ventetid. Men svært at gøre noget ved.

God ny uge.

Annette said...

Super skøn PL uge - og MUMS for nogle lækre tapes du har. Håber snart du får dit B12 op og køre igen, for vi skal ikke ha' flere der bliver svimle og falder om, og mister deres kørekort. SLUT med det. Håber Mutti og dig havde en god kreativ dag, glæder mig til at læse om hvad i har fået lavet.

Knuser

lonol said...

Som sædvanlig er jeg vild med dit PL.
Tænkte lige at det jo er pga det, at du kan attestere alle dine point =D
Skønt dåbskort, dejligt med de forskellige dies

Margit said...

Sikken et fantastisk PL du har gang i... det er længe siden jeg har været forbi... har "slåsset" en del med helsen de sidste par måneder, så der har ikke været så mange kræfter. Heldigvis går det lidt bedre selvom mange undersøgelser venter... :o(
Sikken noget rod med jobbet... gør mig trist at høre at du ikke trives... så er det altså træls at jobbe...
X'er for, at det bliver bedre... knus

Charlie said...

NÆH hør nu her - vi skal altså ikke have FLERE krykhusarer i "klubben" - håber du snart får svar og der findes en løsning. GOD bedring. Og hvor spændende at din søde datter er i Frankrig - mon hun scorer en sød franskmand??? Hyggeligt med nyt kursus for din mor - hun bliver jo bare SÅ dygtig - hvis hun altså hører efter sin dygtig lærer. Fnis...

Trine Brandt-Lassen said...

Hvor ser det godt ud med Pretty Party. Har også selv købt det til samme formål. Nu hvor jeg laver drenge layouts ville det være skønt med lidt feminint i min PL :-). Go bedring

Lina said...

Orv hvor sejt gået at Signe var nede til Le Mans! Det må aligevel have været noget af en oplevelse.

Fantastisk flotte PL sider som altid. Det ser super godt ud med alle tags'ne.

Håber altså snart der kommer nogen svar. For det må være umuligt ikke at gå og spekulere og være lidt bekymret.

Alfie said...

Skønne sider med fede stempler. Tillykke med de mange point i Word feud - det er VILDT!!

Marybeth said...

Beautiful work ,and how you do so much . So sorry your still under the weather. I hate being dizzy. Glad that is gone for you. Take care.

Netti said...

Sikke lækre materialer fra Crate paper og smuk ugeprojekt du har lavet :)
Dit kort er så flot :) Fortsat god uge til dig :)

Jessie said...

Love seeing your Project Life Lisette!! Hope you are feeling better soon! Your Christening card is so beautiful!! I love the baby picture!!