Sunday, April 29, 2012

Project Life week 16

Thursday night  my PCwent black and we tried to turn it countless times, but it would not start. Friday afternoon, we agreed that it had died, so we bought a new one. Unfortunately, all my pictures were on the old PC and the fool here have not been taken a backup of them. I have for a long time thought about  cleaned up the images on my computer and now I did in a snap. ;O( Now I hope that we somehow can get it started again, so the pictures can be saved.
Torsdag aften gik min pc i sort og vi  prøvede at tænde den utallige gange, men den ville ikke starte. Fredag eftermiddag blev vi enige om at den var afgået ved døden, så vi købte en ny. Desværre ligger alle min billeder på den gamle pc og nej fjolset her har ikke taget back up af dem. Jeg har i lang tid tænkt på at få ryddet op i billederne på pcen og det skal jeg så love for jeg fik i et snuptag. Nu håber jeg at vi på en eller anden måde, kan få den igang igen, så billederne kan reddes.

I have been creative this weekend. Yesterday I had ascrap visitors throughout the day. It was so nice and I made two layouts and two more today Unfortunately I can not show them because they are a gift. I can show my Project life for week 16
Jeg har været kreativ i denne weekend. I går havde jeg scrap besøg hele dagen. Det var så hyggeligt og jeg fik lavet to layouts og to mere i dag. Jeg kan desværre ikke vise dem, da de er til en gave. Jeg kan tilgengæld vise mit project life for uge 16
This week I have used materials from my Clementine core kit and some very old accessories from Chatterbox
I denne uge har jeg brugt materialer fra mit Clementine core kit og noget meget gammelt pynt fra Chatterbox

and we must not forget this week's stamps
og vi må da endelig ikke glemme uges stempler
Thanks for all your sweet comments about my job situation and thank you for stopping by.
Tak for alle jeres søde kommentar angående min jobsituation og tak fordi du kiggede forbi.

12 comments:

Netti said...

Ja sikke noget rod med dit arbejde. Det er altdi ærgeligt når det fylder meget i ens hoved på den negative måde. Jeg håber du finder en løsning som du kan være glad ved.
Hvem havde du scrapbesøg af? Din mor?
Smukt project life du har lavet. Jeg sad faktisk og beundrede de ugestempler du har brugt. Det ser virkelig godt ud.
Rigtig god uge til dig. Skriver du ikke lige til mig når du hører noget fra røngtenundersøgelsen?
Knus og kram fra mig :)

lonol said...

Nej hvor surt med dit job. Jeg håber da at alt løser sig på den gode måde.
Sådan en l.... pc. Jeg har af samme grund investeret i en ekstern harddisk, til ca, 500 kr. Der bliver så alle mine billeder gemt, og der er plads til virkelig mange.
Dit LP er jo suverænt, og jeg kan se du har fået rumble med =D

Marybeth said...

Oh sorry about the computer and pictures. You sure have been crafty! Beautiful projects, way to go and stay on top of things.

nedergaard ( Lissy ) said...

Igen skønne og kreative sider i din bog... du er så god til at få megen tekst med. Øv med din pc ( men dejligt at få en ny ).Gør som jeg, ha en ekstern haddisk til at stå ved siden af og gem hver gang billeder, du ikke vil miste, derpå. Bare et godt råd;-) God mandag

Annette said...

Som tidligere skrevet - du må ha' den "døde" pc til en edb-mand, de kan tit hente en del fra harddisken.
HUSK at lave backup af de nye billeder :-)
Skønt PL du igen har lavet. Håber du får sagt ordentligt farvel til alle børnene... Og at det kommer til at gå godt på det nye job, trods alt.
SUPER fede ugedags-stempler du har brugt i denne uge.

Kys Kys

Trine Brandt-Lassen said...

Skønne sider, men hvad nytter det når billederne er væk? Har prøvet det og ved hvor frustreret, ked af det og sur man blir på samme tid. Jeg håber I får dem genskabt.
Jeg printer mine fotos via Lightroom, som jeg bruger til primær fotoredigering. Laver en A4 sider og sætter fotos ind i den str jeg vil ha. Feks 4x4 og 3x4 eller mindre instagram på 2x2. Meget nemt og tidsbesparende ift Photoshop som jeg brugte før. Man kan sikkert gøre omtrend det samme i Word, bare ikke lige så smart.

Annette / aka said...

Virkelig trist med din pc. Det er ualmindeligt fustrnde, og man opdager hvordan ens liv hænger sammen med den maskine.
Jeg håber et klogt hoved kan redde dine billeder - og at du lærte noget....

Igen skønne side i dit projekt og igen nogle stempler jeg ikke anede eksisterede.

God uge - sikkert med sol denne gang.

Lina said...

Hvis ikke det er harddisken der er brudt sammen, er det ofte muligt at få noget, hvis ikke al, data ud af den igen. Det er endda en service man kan betale sig fra - tror nok der ligger et firma i Valby der kan sådan noget. Fantastisk uge, bliver altid så super inspireret når jeg ser hvor flot du får brugt stempler. Håber snart der kommer lidt klarhed på dine ben. *mange varme tanker og kram*

Paula J Atkinson said...

I bet you feel quite proud of all this work. It will be fabulous to look back on over the coming years.

Jette Munkbøl said...

Ej hvor er det altså surt, sidder lige og tænker på at jeg skal ha lavet en backup. Du må finde en der har forstand på PC, så kan det godt lade sig gøre, man kan jo næsten ikke fjerne noget på en PC, med mindre man smader harddisken med en hammer:)
Flotte Lo du har lavet:)

Mio said...

Det er bare så surt at miste alle sine data, har prøvet det og NU har jeg lært at tage backup : ) håber det lykkes at trylle billederne frem : )
Py... Det er da ikke lige det man har brug for at få at vide når man kommer fra ferie, øv sådan pludselig at skulle skifte arbejde, super godt at du fik lavet den aftale med at vente til d. 7 det er bare så vigtig at sige ordenlig farvel.
Vild fed projekt liv du har lavet, så hyggelig at kunne følge med : )
Rigtig god dag.

Charlie said...

Jeg havde næsten samme problem med min PC og så i ånden alle fotos var tabt. VOres fotoforretning her i ALlerød reddede både PC og næsten alle fotos for mig. Jeg betalte 1500 kr men var LYKKELIG og har lovet mig selv ALDRIG at være så længe om at tage back-up igen. Vi får se - den slags har det jo med at virke mindre vigtigt indtil man har problemet. PS Min skærm var ikke sort - min bærbare kom op med en sort skærm med hvide bogstaver på og stod og kørte i ring hele tiden uden at kunne starte rigtigt.