Sunday, January 15, 2012

Project life week 2

So I finished week 2 of Project Life. I have again used the materials from my little storage; O)
Most are from Crate Paper and then there sneaked in a little from Prima .
I enjoy myself by doing a little every night, it's like to make tiny layouts
Så blev jeg færdig med uge 2 i project life. Jeg har igen brugt materialer fra mit lille lager ;O)
Det meste er fra Crate Paper og så har der sneget sig lidt Prima ind.
Jeg hygge mig med at lave lidt hver aften, det er ligesom at lave bitte små layouts.

The double page
Dobbeltsiden
right page
højre side
left page
venstre side
A colleague ordered a card for her husband who becomes 40 years. She wants it to be a little funny. I made this card, so now I just hope that she thinks it's funny.
En kollega har bestilt et kort til hendes mand der bliver 40 år. Hun vil gerne have at det skal være lidt sjovt. Jeg fandt på det her kort, så nu håber jeg bare, at hun synes det er sjovt.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

16 comments:

Gitte said...

Flotte sider. Rigtig sjovt kort.

Gitte said...

Waouw sikke nogle lækre sider du har lavet til projekt life. Super god og hurtig måde at dokomentere sin hverdag på.
Det ser enormt spændende ud. Jeg bliver helt inspireret til at prøve det. :O)
Forsat god søndag.

Gitte said...

Ups glemte lige....et monster sjovt kort du også har lavet. ;O)

Lina said...

Fantastisk kort - det fik da i hvert fald mig til at smile højt ;). Og hvor bliver det bare et skønt projekt, såååå super lækkert. Og meget meget inspirerende.

Mio said...

Skønne sider du har lavet : ) hvor bliver det hyggeligt for jer at kigge tilbage på, bliver helt misundelig : )

Det kort og det er virkelig sjovt : ))
Det kan hun kun blive meget tilfreds med

Rigtig god weekend

Annette / aka said...

Sikke fine sider igen. Ja, det må være som at lave minilayouts - men med en masse faktuelle oplysninger.
Utroligt spændende projekt.

Og så er dit kort da bare sjovt. Tænk at det grønne uhyre kan blive til et sødt kort - pga den tekst. Super.
God ny uge.

Karina Beck said...

Det er rigtig flot dit Projekt life! Jeg får virkelig lyst til at hoppe med på bøljen.!
Skønt monsterkort.

Charlotte said...

Jeg synes det er sådan en god ide med Project Life. Det er bare så ærgerligt, at jeg ved jeg ikke vil kunne få dette gjort året ud.
Jeg synes din ser god ud - og det bliver sjovt for jer senere hen, at kigge tilbage i dette album :)

Og kortet - det er da herligt!
God ny uge til dig.

Jessie said...

Lisette love seeing your Project Life pages! The 40th Birthday card is so funny! The monster made me giggle out loud!!

nedergaard ( Lissy ) said...

Det må hun da absolut synes... det er så skønt et monsterkort. Hvor er du god til at få lavet nogle dagligdags sider til din bog... og så fint du får det sat op
Ha en god aften

Marybeth said...

Wonderful job on your project life book. Is it a lot of work or fun. Adorable card for your friends husbands.
Take care.

Pia said...

flotte sider og et herligt kort

BethieJ said...

I LOVE your project life shares Lisette.. I am so THINKING of starting this.. (a bit late! LOL!) Your card is CUTE too!!
Have a WONDERFUL weekend!

Unknown said...

Love your project life pages. You've helped me with inspiration - never thought to doing meals for the week - what a great idea.

Charlie said...

Hej igen. Det er da monstersjovt det kort. Flot du holder gang i uge-dagbogen - og fint ser det ud - men Gibbs fra NCSI - HAM holder du altså snitterne fra - han er min!!! SKØN mand og tilpas mystisk. Eneste problem jeg havde med ham i starten af serien var at jeg kunne huske ham fra han som ung spillede seriemorderen Ted Bundy. MEN nu har jeg tilgivet ham det. =0) GOD weekend og tak for alle de fine OSH kort - de sidste er på bloggen i denne weekend.

Netti said...

Smukke sider du har lavet til dit projekt 52. Jeg glæder mig til at følge det fremover..bare jeg ikke kommer i mappen!!