Monday, December 05, 2011

Tag No. 5

After a long hard day at work (35 children with a public bus for the Christmas ball), I finally finished the day's tag. It's almost become a tradition that I do not have half of the materials to be used ; O) Today's technique, however, was great fun and gives a cool effect, so I will definitely try this again
Efter en lang hård dag på jobbet ( 35 børn med offentlig bus til julebal),er jeg endelig blevet færdig med dagens tag. Det er jo næsten blevet en tradition, at jeg ikke har halvdelen af de materialer der skal bruges ;O) Dagens teknik var dog rigtig sjov og giver en fed effekt ,så det skal jeg helt klart prøve igen
Now I need a cup of coffee, sit with my legs up and make alsolut nothing. Have a good night
Nu trænger jeg til en kop kaffe, sidde med benene oppe og lave alsolut ingenting. Hav en forsat god aften

7 comments:

Karina Beck said...

Superflot layout. Kan du fortælle mig hvorfor det sorte sværte forsvinder. Det forstod jeg ikke rigtig...
God mandag aften.

Linda said...

Igen en lækker tag:-)
Tak for linket, har været forbi og der er jo til rigtig mange timers fed underholdning;-)

Margit said...

Endnu én af de overlækre tags...
Lyder som en hård job-dag... godt du kan slappe af nu...
God rest-aften... ;o)

Annette / aka said...

Virkelig smuk tag igen. Og sikke en udfordrende dag. Både på job og derhjemme med TH. Godt klaret med begge dele.

Netti said...

Hvor er den flot..ja jeg er jo håbløst bagud :)

Dorthe said...

Hvilken stempelsværte brugte du? Min duede ihvertfald ikke til den teknik *G* - Dit tag er blevet rigtig flot!

annes paperfun said...

Ååå denne tag'en likte jeg godt! Du fikk til bakgrunnen din veldig fint.

Forstår godt at du er sliten etter en dag i barnhagen.Men så moro som det er å arbeide med barn :o))Jeg har også arbeidet i barnehage i flere år og likte det veldig godt.

Ønsker deg en fin dag og gleder meg til å se din versjon av dagens tag.

Klem Anne