Sunday, December 04, 2011

Tag No. 4

Tag No. 4 was a challenge of the larger. Yes I had not the white stains distress, so I took some liquid pearls and mixed with water. It gave a fantastic pearl effect, but it's not so good to stamp on, as it creates a kind of slippery surface.
I didn`t have the snowflake border die, but found hiding in my stack some very old ghost shapes and they were fine for the purpose.
It went really wrong with my Distress Crackle Paint, for I am an impatient person and used my heat gun. it ended up looking pretty funny, but I chose to use my now "deformed" reindeer. See for yourself

Tag nr 4 blev godt nok en udfordring af de større. Ja jeg havde jo ikke den hvid distress stains, så jeg tog noget liquid pearls og blandet med vand. Det gav en hel fantastisk perlemor effekt, men det er knap så godt at stemple på,da det laver en form for glat overflade.
Jeg havede ikke snefnug border dien, men fandt i gemmerne nogle meget gamle ghost shapes og de var fine til formålet.
Det gik helt galt med min distress crackle paint, for jeg er jo et utålmodigt menneske og brugte min varmepistol. det kom til at se temlig sjovt ud, men jeg valgte alligevel at bruge mit nu "deforme" rensdyr. Se selv
a closeup of my deformed reindeer
et nærbillede af mit deforme rensdyr

Now before the whole blog do not go up in Tim Holtz (though he is my idol),  here's card which was very difficult to find an idea for. My colleague has ordered a card for a funeral and I've never done such one before.
Nu skal det hele jo ikke gå op i Tim Holtz ( selvom han er mit idol), så her kommer et kort, som var meget svær at finde en ide til . Min kollega har nemlig bestilt et kort til en bisættelse og jeg har aldrig lavet sådan et før.
Thanks for stopping by
Tak fordi du kiggede forbi

18 comments:

Linda said...

Hvor er det blevet flot...kan man få linket til TH´s udfordring...jeg syntes ikke lige jeg kan finde det???
Dit kort til bisættelsen er utrolig flot og meget enkelt, den vil jeg lige ta i min gemmer...jeg har nemlig lavet et par stykker af de kort, men de er lidt svære...
God søndag

Karina Beck said...

Jeg synes at dit kort til bisættelsen blev rigtig fint og flot tag også.
God 2.søndag i advent.

Anonymous said...

Igen flotte tag fra dig. Dit kort til bisættelsen er flot og enkelt. god søndag til dig og din familie.
BAR

Linda S. L said...

knall flott julekort, syns ikke det gjorde noe at du hadde varmet det for mye, ble en anderledes men artig effekt :D
ditt kondulanse kort, var vakkert og nydelig til en sådan stund...
go klem

Jette / ma11edina said...

Lækkert tag igen-igen, og jeg synes da at dit rensdyr er perfekt!! Må vist prøve de tags engang :))
Wow...kan man vist godt sige, for jeg synes at dit kort til bisættelsen er lige i øjet, meget elegant og stilfuldt og diskret på samme tid. FLot!

Heidi said...

Hvor er den super skøn din tag - og waww dit kort har du ski klaret til ug. der er simpelhen lige i øjet

Dorthe said...

Hi Hi ... helt deform er han da ikke dit rensdyr. Og dit tag er blevet fint. Jeg regner med jeg skal hygge med tag´et i aften, selvom jeg mangler en del af tingene til det.
Hvor er det et smukt kort til bisættelse. Det har jeg aldrig vidst man også lavede kort til... men hvorfor ikke.

Iben said...

Det er bare herligt at se hvordan du på en kreativ måde fortolker dagens TH tags :-)

Netti said...

Smuk tag du har lavet..jeg tror jeg spirnger den tag over for jeg har da minus af tingene til den.
Utrolig smukt kort du har lavet..kæft det er lækkert!! :)

Annette / aka said...

Det er da bare en flot tag igen. Og det rensdyr har da bare en hudsygdom. Det kan enhver da se.
Dit kort til bisættelsen er bare så smukt, elegant og perfekt til den anledning.

Olivia said...

Den bestilling med kortet til bisættelsen, har du løst rigtig godt. Utrolig flot og enkelt, som også er elegant uden at være prangende!! Flot!

BethieJ said...

Lisette I LOVE how your tag turned out! YEAH for using what you have on hand!!! I am loving seeing all the tags.. havent made any yet.. but oh the ideas I am getting! :) The card is lovely too...
Happy Holidays!

Backyard Nature said...

Same what Bethie said. I love how it turned out!

nedergaard ( Lissy ) said...

Problemer eller ej... dit tag blev så flot. Og kortet til bisættelsen er så smukt og højtideligt... passer så fint til anledningen
God mandag

Brit said...

Deform rensdyr eller ej, så det blev det da flot det tag.
Og kortet til bisættelsen - hvor er det dog smukt og enkelt...

Marybeth said...

Wow, the deer tag turned out so beautifully . I love the soft shinny effect it has. Very pretty white card too.

Anne Bente said...

wawww total smukke ting du har laver igen

knusss

Maja said...

Jeg elsker også bare Tim Holtz :-)! Kortet til bisættelsen, synes jeg du klarede virkelig godt! Det blev rigtig flot.