Sunday, June 05, 2011

I've actually scrapped

It has been great with whole 4 day off and so with such a wonderful weather. I have been relaxed, been in the garden, gone for long walks with the dog and been in sweden and visit my parents and scraproom: O) I've actually scrapped again.  It`s  been to entire two layouts and in a different style than I usually do.
One layout I can not show yet because it is a challenge Driggs onto Crate blog, but let me just say it was a challenge because you have to use the colors yellow, red and pink
Hvor har det været dejligt med hele 4 fridag og så med sådan et pragtfuldt vejr. Jeg har fået slappet af, været i haven, gået lange ture med hunden og været i sverige og besøge mine forældre og scraproom :O) Jeg har rent faktisk scrappet igen. Hele to layouts er det blevet til og i en anden stil end jeg plejer.
Det ene layout kan jeg ikke vise endnu, fordi det er til en udfordrig over på Crate bloggen, men lad mig bare sige det var en udfordring ,da man skal bruge farverne gul, rød og pink.

I can show this layout, which is made ​​with paper I normally do not use, but I could not resist the little coffee cups and thought it wasgreat to the pictures.
Jeg kan  vise dette layout, som er lavet med papir jeg normalt ikke bruger, men jeg kunne ikke stå for de små kaffekopper og synes det passede fint til billederne.
I have also made a ordering card. A confirmation card for a boy. Well I`m glad I have my stamps from papertrey ink , for  the sets "grunge me" and "My hero my dad" fits perfectly ;O)
Så er det også blevet til et enkelt bestillingskort på et konfirmationskort til en dreng. Godt jeg har mine stempler fra papertrey ink, for sættene "grunge me" og " My hero my dad" passer perfekt dertil.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

11 comments:

Netti said...

Lækkert kort du har lavet og sikke da nogle fede stempler!
Det er et rigtig flot layout du har lavet. Knapperne giver en god effekt. Du bad om konstruktiv kritik og det eneste jeg måske ville have gjort er at komme en mørkebrun matte under billederne :) Ellers rigtig flot og fedt papir :)

Annette / aka said...

Superflot layout i det lækre papir fra Maja. Jeg synes det er så lækker en kvalitet og det kan matches på 100 måder.
Flot opsat layout og så kan jeg godt lide at alle cirklerne går igen. Det giver en god effekt.

Konfirmationskortet er jo også bare fint.
Du lyder til at have haft dejlige dage, og må være frisk og fit for fight i morgen...tidlig !

Kelly said...

your card and your layout are both great! i have to dig out those stamps...i have them and haven't yet made a card.

nedergaard ( Lissy ) said...

Sikke et smukt Lo... lækkert papir og det ser så godt ud med knapperne. Også et rigtigt lækkert kort med nogle skønne stempler
Ha en rigtig dejlig uge!!!

Charlotte said...

Skønt at se et LO fra din hånd igen. :0) Det kaffe-kop-ark er da herligt og passer perfekt til temaet. Flotte farver.

Lina said...

Fantastisk kort og super lækkert lo. Kan godt forstå du faldt for det papir, de er da bare super søde de kaffekopper.

Charlotte Ravn said...

Skønt layout du har lavet med det lækre Maja papir og sikke et dejligt kort!

Anne Bente said...

total lækre ting du har lavet, som altid.

Anonymous said...

ja, kaffen var ikke god, men dit layout er flot.
BAR

Marybeth said...

Love the layout page and the card, Lisette. This might be a dumb question, but is conformation the same as here ? When I make a conformation card it is for a catholic sacrament, is yours the same or for something else.

Marybeth said...

Ok thanks, Lisette, that is exactly the same for us too as Christians . I thought that since you were making so many that maybe it was for something else. Like maybe graduation or something else. :) Thanks again and take care.