Saturday, December 18, 2010

Merry 18 december

Then it is weekend again and  we got more snow  last night so I think we get a White Christmas this year, what do you think?
Så blev det weekend igen og nu har vi igen i nat fået mere sne, så jeg tro vi får hvid jul i år, hvad tror du?


I was not guess work, I do not understand. I guess it is because I am with every package had written cryptic messages with different tracks. For example. This weekend we went to restaurant and the kids got lollipops. I have only one child, but when we had a friend of the child with us, then there was "more children ": O)

Jeg blev ikke gætte på arbejdet, det forstår jeg ikke. Jeg tror det skyldes at jeg med hver pakke havde skrevet kryptiske beskeder med forskellige spor. For eksempel. i weekenden var vi på resturant og børnene fik slikkepinde. Jeg har jo kun et barn, men da vi havde en veninde til barnet med, så var der jo "flere børn" :O)

Speaking of work, so I made this Christmas basket for a colleague who had to use something for a gift certificate.
Apropo arbejde, så har jeg lavet denne julekurv til en kollega, som skulle bruge noget til et gavekort

Merry 18 december
Glædelig 18 december

10 comments:

Anja Døj Jensen said...

Endnu en skøn kurv, flot

Anonymous said...

Super lækker kurv. Din kollega må åbenbart tænke mere i dine beskeder end i hvad det er hun får:)

Jo - jeg tror på en hvid jul i år.

Jeanette said...

Hei Lisette! Så fantastisk flotte ting du har laget her i desember! :) Du er så god på artsy aka Tim Holtz, og disse julekurvene du har laget er nå så "smukke" om jeg kan si det slik! Ha en flott 18. desember og kos dere så mye med snø! Knus Jeanette :)

Margit said...

IGEN... en super lækker kurv...
Utroligt at du ikke blev gættet... men smart med lidt vildledende spor ;o)
God dag i sneen... ;o)

Annette / aka said...

Superflot kurv igen.
Og så er du da ret snu....tænk at de ikke gættede dig.

God lørdag i sneen. Det ser voldsomt ud på TV, godt vi har rimelig normale forhold her.
Men jeg tror efterhånden på en hvid jul.

Brit said...

Sejt du alligevel ikke blev gættet... Så har du alligevel været god drillenisse...
Super sød kurv du har fået lavet.
God weekend.

Netti said...

Hvordan pokker kan hun ikke gætte dig???
Lækker kurv du har lavet...jeg gentager lige..sådan een vil jeg også have!! :)

Mutte said...

du har lavet nogle rigtig skønne ting. Rigtig god weekend

Karina Beck said...

Hvor er du smart med sådanne beskeder! ; )
Lækker og kreativ kurv!

oheidia said...

Åh så nydelig kurt! Veldig hærlig farger og alt annet er flott!

Ha en fin helg:=)