Monday, December 13, 2010

Merry 13 December

A real Monday today, I've been tired all day and the kids were saying body impossible, so today it`s a quick post because I will go into the couch and put me under a blanket and watch The Mentalist on television.

En rigtig mandag i dag, jeg har været træt hele dagen og børnene var selvfølge krop umulige i dag, så det bliver en hurtig post i dag, for jeg vil ind i sofaen og putte mig under et tæppe og se The Mentalist i fjernsynet.

These two gift tags I made to the SS magazine.
Disse to gave tags har jeg lavet til SS magasinet
Merry 13 december
Glædelig 13 december

7 comments:

Anja Døj Jensen said...

Ej hvor er de lækre, mums

Netti said...

Smukke tags du har lavet..specielt den blå er jeg vild med. Snemanen er da for cute!!

Annette / aka said...

Igen nogle smukke tags du har lavet. Skønne farver.
Det har da været en møgdag, kan jeg høre.....men lige om lidt starter en ny dag...
Rigtig god tirsdag med dejlige velopdragne unger....LOL.

Linda S. L said...

nydelige tags Lisette! :D
klemmmm

Pia said...

super flotte tags, kender godt det med mandagsbørn der er lidt trætte og sære

Margit said...

Igen... 2 smukke, smukke tags... du er godt nok blevet en mester i dem efterhånden.
Håber dagen i dag bliver din dag... ;o)

Karina Beck said...

Lækre tags. Jeg får virkelig lyst til at lave tags når jeg kommer herind.