Thursday, December 16, 2010

Merrey 16 December

Thanks for all your sweet comment. I feel a lot better today, so I hope the worst is over.
Today I'll show you a Christmas box that I've made for my secret santa friend at work. I am aware that I will guess with this box, but I've been sick for two days so she has probably already guessed.
The box I intend to fill with chocolate.
It is made following a tutorial I found on this blog
Tak for alle jeres søde kommentar. Jeg har det en del bedre i dag, så jeg håber det værste er overstået.
I dag vil jeg vise jer en juleæske, jeg har lavet til min nisseven på arbejdet. Jeg er godt klar over, at jeg bliver gættet med denne æske, men jeg har jo været syg i to dage, så hun har nok allerede gættet.
Æsken har jeg tænkt mig at fylde med chokolade.
Den er lavet efter en tutorial, jeg har fundt på denne blog

Merrey 16 December.
Glædelig 16 december.

9 comments:

Pia said...

hvor er den sød, den kan hun kun blive glad for.Jeg kan ikke få dit link til tutorial til at funke.

Annette / aka said...

Næææh, hvor er den fin. Og flot papir du har brugt.
Der må være en der bliver rigtig glad !

Linket funker fint for mig.

Hav en dejlig dag.

Netti said...

Hvor er den virkelig smuk. Jeg vil gerne være din nisseven.

Margit said...

Den er RIGTIG sød... Bare du var min nisseven ;o)
Rart at høre du har det bedre...
Hav en dejlig dag.

Anonymous said...

Det lyder som om alle omkring har haft en omgang 36 timers BS. En super lækker æske - den må bringe lykke.

Anne Bente said...

wawwwww åh..... du milde såååå flot.

Brit said...

Mand hvor er den sød den kurv.... Jeg håber at det er dette du prøver at linke til
http://egenblogg-rantho.blogspot.com/2010/12/julekurv-til-scrappehuset.html
Jeg skal i hver fald prøve at lave så en til min kære moder...

Anja Døj Jensen said...

Den er bare lækker...den skal prøve tak for henvisningen

Kreateten said...

Lækker lækker og smukt udført æske! Den må have vakt glæde!