Tuesday, September 21, 2010

Blog hop winner

So  the winner of the Kort o Manias blop hop party found, you can see it here.
Så er vinderen af kort o manias blop hop party fundet, du kan se det her.

I also have a drawing on my little candy and the winner was comment number
jeg har også trukket lod om min lille candy og vinderen blev kommentar nr

True Random Number Generator
Result: 49

and that is
og det er




I would like to take this opportunity to thank everyone who attended
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle der deltog  og Lene hvis du lige mailer mig din adresse på madsen.lisette ( @  ) yahoo.com så sender jeg dig blomsterne.

There is a new challenge eunning over at Kort o mania, you can read more here
Så er der en ny udfordring igang hos Kort O mania og denne gang skal du lave dit eget baggrundspapir. Læs mere her
Here is my DT- contribution
Her er mit DT bidrag

There is now  a new exciting number of street Scrapsisters Magazine and there is once again beautiful items in. You can see it here
Så er der et nyt spændende nummer på gade af Scrapsisters magasinet og der er endnu en gang skønne artikler i. Du kan se det her

I can show what I had in the last issue
jeg kan her vise hvad jeg havde med i sidste nummer

My very first doilly
Min allerførste doilly
A card for a digi stamp article
Et kort til en artikel om digi stempler
A layout for a sketch article
Et layout til en artikel om skitser

Thanks for stopping by
Tak fordi du kiggede forbi

6 comments:

Brit said...

Det er nogle skønne ting du har fået lavet.
Er vild med den måde du har sat drops'ene på....
Vi ses jo lige om lidt - næsten :)

Eva (Fister) said...

Flotte ting du har lavet.
Er vild med dit DT bidrag - rigtig flotte farver.

Netti said...

Tilykke til Lene med de lækre blomster.
Superskønnt kort og layout du har lavet.

Henriette said...

Hvor er det et flot kort og layoutet er smukt!

Pia said...

så flot layout og lækkert kort

Suzanne C said...

Look at all the beuatiful projects. Love the doily it is so pretty. Your first card is so soft and lovely.;