Sunday, August 22, 2010

great weekend

What a wonderful weekend, which started with that I found out that my box was in the fab five over at Hero Arts. Furthermore, there  was a package with the new papers from My Minds Eye "Lost & Found" and the latest issue of CK in the mailbox, when I got home from work.
This weekend has been about scraping and I have made some pages for Signes album, which should be ready for her confirmation next spring.

Sikken en skøn weekend, som startede med at jeg fandt ud af, at min var i fab 5 over på Hero Arts. Ydermere låg der en pakke med de nye papir fra My Minds Eye " lost & found " og det nyeste nummer af CK i postkassen, da jeg kom hjem fra arbejde.
Weekenden har stået i scrapningens tegn og jeg har fået lavet en del sider til signes album, som skal være færdig til hendes konfirmation til næste forår.

I have found inspiration in some of the old color challenge over at The Colour Room, so here comes a little trip down the memory lane.
Jeg har fundet inspiration i nogle af de gamle farveudfordringer over på The Colour Room, så her kommer en lille tur i fortiden.

palette # 17
Palette # 3
Palette # 4
Palette # 16
Palette # 20

Forresten så er det nye magazin udkommet over på Scrapsisters, så smut hen g få noget inspiration, der er masser af spændende artikler.

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

13 comments:

Annette said...

Super skønne LO du har fået lavet. Og rigtig hyggeligt at se de gamle billeder af Signe. Skønne opsætninger du har, har allerede et par stykker som skal liftes.

bestevenn said...

Så fine LO'er med mange fine minner.

Bertram said...

Lækre LO's du har fået lavet. Især den med kolonihavehuset. Jeg ved fra mig selv at netop den farvekombination ikke var nem.

Charlotte Ravn said...

Som altid nogle super lækre layouts!

Margit said...

HOLD DA OP!!... hvor har du været flittig...
Og sikke skønne LO'er du har lavet.
Den fra Bonbonland er bare så FLOT...
Hav en god ny uge.

Netti said...

Lækre layouts du har lavet og sikke nogle skønne ting at finde i sin postkasse.
Ej behøver du lige have dét billede med?!!! Skal man ikke spørge først??? *G*
Jeg er vil med dine farvekombinationer..det ser hammergodt ud. Lækket med en scrapweekend :)

Linda said...

Skønne Loér du har lavet. tak for info vedr. scrapsisters...der må jeg se forbi.
God søndag

Betina Olesen said...

Hold da op du har fået lavet noget i weekenden... men der er jo hellere ikke noget som skønne papirer til at sætte en igang. Men skønne Lo'er allesammen, det er slet ikke muligt at udpege en farvorit denne gang... De er jo alle lige skønne...

Charlie said...

Sikke nogle skønne LO's du har lavet - det album må være KÆMPEstort den dag hun får det for du har godt nok mange lækre minder dokumenteret. TÆNK at hun snart skal konfirmeres - og vi to er knapt nok voksne endnu, vel ? - MYSTISK !!!

Linda said...

For hulen da Lisette du har dælme været produktiv ;0) Og sikke så en god måde at starte en weekend på. Dejligt med nye ting og sager.

Henriette said...

Jeg tror ikke jeg kender nogen som dig Lisette, der er lige så produktiv! Det er helt fantastisk at kigge ind på din blog og hver gang se mange nye flotte og lækre layouts!

Pia said...

Du er fantastik til at have mange billeder på dine layout, ser super fine ud allesammen

Lina said...

Ja, jeg gentager jo mig selv her, men wow hvor er det bare nogen skønne layouts. Er så vild med dine opsætninger. Og tillykke med top 5 hos Hero Arts - det er da STORT :) Men du er jo også super dygtig, så det kommer ikke rigtigt bag på mig.