Monday, May 10, 2010

DT work

Så er Artsy teamet første udfordring skudt igang over på StampARTic.
Udfordringen er at lave en baggrund med Distress ink til dit kort. Farve, tema og alt andet bestemmer du selv, så længe din baggrund er lavet med Distress ink.
Her er mit bud på udfordringen.
The artsy team first challenge is launched over at Stamp ARTic.
The challenge is to make a background with Distress ink for your card. Color, theme and everything else is up to you, as long as your background are made with Distress ink.
Here is my take on the challenge.
Hos Kort `O` Mania er der lige nu en udfordring, hvor du skal bruge et stempel motiv og noget metal pynt. designteamet er til denne udfordring blevet sponoreret med papir, stempel og metalpynt fra Unik Hobby, som også sponsere gaven til vinderen.
Over at Kort ` O `Mania there is a challenge where you must use a motif stamp and some metal ornament. The design team was to this challenge sponoreret with paper, stamp and metal ornaments from Unik Hobby, who also sponsor the gift to the winner. Here eis my card
Dette layout var lavet til en konkurrence over på Hero Arts bloggen i sidste weekend, da det var National Scrapbooking Day. Konkurrencen blev afgjort ved lodtrækning, som jeg ikke vandt...Men søde Linda W lave en ekstra lodtræknings konkurrence, hvor man kunne nominere nogle af de layouts, der var lavet til konkurrence. Denne lodtrækning vandt jeg heller ikke, men da mange havde nomineret mit layout synes Linda, jeg skulle have en præmie, så nu glæder jeg mig til posten en af de nærmeste dage.
This layout was made into a competition over at Hero Arts blog last weekend because it was National Scrapbooking Day. The contest was decided by lot, which I did not win ... But sweet Linda W make an additional drawing competition, where you could nominate some of the layouts that were made for competition. I didn`t win the drawing but since many had nominated my layout Linda thought, I should have a gift, so now I look forward to se the postman in the coming days.
Jeg har fået sendt min kort til Berit fra Cancerkort. i den forbindelse fortalt hun mig ,at hun mangler bryllupskort, så i weekenden har jeg fået lavet et par stykker.
I have sent my cards to Berit from Cancer cards. In this connection she told me that she lacks wedding cards, so this weekend I've been made a few.
Da jeg løb tør for kuverter midt i det hele, jeg valgte at lave nogle kort i denne model
When I ran out of envelopes in the middle of it all, I chose to make some cards of this model

Tak fordi du kiggede forbi.
Thanks for stopping by.

14 comments:

Netti said...

Wow superflotte kort du har lavet. Jeg er SÅ vild med det Charlie Chaplinstempel!
Dit layout er da hamrende flot. Hvor ser det godt ud at du har brugt så mange stempler i stedet for mønsterpapir. Jeg glæder mig til at høre hvad du har vundet.

Lina said...

Hvor har du været aktiv. Jeg kan godt forstå du lige får sendt en ekstra premie på det layout, for nøj hvor er det lækkert. Det er jeg da nød til at lifte...NU...feber eller ej :) Og super lækre kort også, så gennemførte i deres forskellige stile.

bestevenn said...

Så mye nydelig du har laget. Kjempefin den LO'en din. Og mange flotte kort. Ønsker deg en fin dag.

Karina Beck said...

Flot Artsy kort. Jeg kan rigtig godt lide den stil. Det kunne være at jeg skulle deltage.. Må man deltage med mere end ét?
Jeg er vild med dit Layout. Flot med så mange stempler, detaljer og opsætning. Tillykke med, at du vandt en præmie.
Du må have en fantastisk dag.

Pia said...

wow super fine kort du igen har lavet, er vild med det sidste sort/hvide.
knus Pia

Benedicte said...

wow! så mange flotte kort du har laget.
klem fra Benedicte

Charlotte Ravn said...

Ja det bliver spændende med vores Artsy Team. Flot kort du har lavet til udfordringen.
Og lækre bryllupskort og layout!

Brit said...

Sikke nogle flotte ting du har fået lavet... Jeg er ret vild med skåne dyrepark-LO... Tror jeg må lifte det LO en dag.

Og tillykke med din præmie - fuldt fortjent.

Charlotte said...

Jeg kan rigtig godt li det blå kort - det er NYDELIGT! Og så er jeg vild med dit LO. Flot at du fik så mange nomineringer, at du nu får en præmie. :0) glæder mig til at høre hvad præmien er.

Anne Bente said...

igen såååå super flotte ting du har lavet, vild med det blå kort-

Camilla said...

Jag gillar verkligen ditt distress ink kort!! Superfint!

Kraaam

Anonymous said...

Du har en god stil LAM, og du er bare god til de stempler, går det frem med skelpælen?
BAR

Crafting Queen said...

Wow wonderful pieces, love the distressed card. Anesha

Anonymous said...

posts are very nice.