Sunday, April 04, 2010

cards

How it´s just so nice to have vacation and I enjoy it very much. it has been maye walk with the dog in the woods, because now we only live 1 minute away, visits from family, yesterday we celebrated Ander´s birthday and ended eating on a Chiness restaurant . yes signe was allowed to determine where even it was her fathers birthday ;O)

Hvor er det skønt at have ferie og jeg nyder den i fulde drag. det er blevet til mange ture i skoven, nu bor vi jo 1 minuts gang derfra, besøg hos familien, i går fejrede vi Anders fødselsdag og sluttede med at spise på kinesisk restaurant. signe fik lov at bestemme selvom det var hendes fars fødselsdag ;O)
Jeg har også haft tid til at være kreativ, det er dog mest blevet til kort og et enkelt layout.
So I´ve finally got time to play with my new distress ink and made these two card.
Så fik jeg endelig tid til at lege med mine nye distress ink og det blev til disse to kort.
Mit DT bidrag over hos Kort ò Mania, som i denne gang er at lave noger fra et skabelon. Min er fra Splitcoast stampers
My DT contribution for the challenge over at Kort `O mania, where you have to use an optional template. Mine is from Splitcoasmstampers
Layout with photos from Easter last year.
Layout med påskebilleder fra sidste år.
A card out of the scraps.
Et kort lavet ud af resterne.
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

16 comments:

Netti said...

Sikke produktiv du har været. Super flot layout i dejlige påskefarver. Dine kort er som altid vildt lækre.
Det lyder til at i har en dejlig påske og forresten tillykke med Anders.

Karina Beck said...

Kanonflotte ting, du har fået lavet.
Jeg er vild med farverne og måden du har lavet, de distressede kort.
Resten har jeg vist kommenteret andre steder ; ) : )Hi hi
God søndag.

Jeanette said...

Så herlige layout, kort du har laget. Og ikke minst til lykke med din 15-års bryllupsdag som var. Høres ut som om den var virkelig flott! :) Ha en fin påske, det som er igjen. Høres ut som om dere har hatt en flott påske allerede! Klem.

Lina said...

Skønne skønne kort og lækkert layout. Og hvor må det bare være skønt at bo så tæt på skoven!

fie & Co said...

Hvor er det bare flot både layouts og kort!
Jeg håber det går godt i det nye hus og at i er ved og være på plads;0)
Fortsat dejlig påske. Knus

Linda said...

Skønt at se du har lavet så meget. Tillykke med Anders.
Jeg kan rigtig godt lide det sidste kort du har lavet, den med resterne fra Loét

God påske

Scrappeknuzz Linda

Anne Bente said...

total flotte ting du har lavet Lisette, jeg er vild med den æske, og de lækre farver du har brugt, alt det andet er jo bare smukt.

Suzanne C said...

Beautiful layouts and beautiful cards! lovely distressing and colors!

Majer said...

Uhmm... de to øverste kort er da virkelig lækre! Me like :-)

Pia said...

super fine sager som altid. Du må have en god mandag

Jette / ma11edina said...

Dejligt, at i har nydt påsken! Det er også fortjent ovenpå jeres store arbejde med huset ;) OG tillykke med manden ;)
Der er altså ingen der kan distresse som dig....mand det ser hammer godt ud!!!
God påskemandag til dig og fam.
Kram

Brit said...

Hvor er det fine ting du har fået lavet...

Og hvor er det rart at høre at du får slappet af og nydt din påske.

Og et forsinket tillykke med gemalen.

Paula J Atkinson said...

Gorgeous cards. I love the colour combination & the bird images.

Anneke said...

such a beautiful creations and love the layout

Charlie said...

Tja - jeg havde også en DEJLIG ferie - men ikke med mulighed for scrap med mindre besøg i butikker i udlandet tæller med =0). TIl lykke både med bryllupsdagen og med det nye hus - og hyggeligt at se billeder fra påskeægsjagt - det er også et af mine næste projekter både sidste års og dette års billeder.

Anonymous said...

Good afternoon


http://www.BuySellDirect.net is like having a FREE advance ebay to sell your new or used products.


http://www.BuySellDirect.net is what ebay users dream to have