Sunday, February 14, 2010

a lovely weekend

What a lovely free weekend. I have kept "free" from the new house and it has been overdue. Last Friday I went and got my mom after work. We were just down and watch "the house". We had not come near then again, I would just turn the car on the snowy road, poking its nose into the entrance. That I should never have done, as was the car stuck. There was nothing else to do than shovel snow away from the wheels and finally we got free.
Friday evening we enjoyed watching xfactor and went to bed early, we had to go up early the next day and to Scrap n Dream exhibition. We had a really nice day in Taarstrup, where we had talked to a lot of other scrapper, ate great food, delicious won prizes, spent a lot of money and we had indeed made a little

Sikken en skøn fri weekend. Jeg har holdt "fri" fra det nye hus og det har været tiltrængt. I fredags hentede jeg min mor efter arbejde. Vi var lige ned og se "huset". Vi var nær ikke kommet derfra igen, for jeg ville lige vende bilen på den sneklædte vej ved at stikke næsen ind i indkørelsen. Det skulle jeg aldrig have gjort, for så sad bilen fast. Der var ikke andet for end at vi måtte igang med at skovle sne væk fra hjulene og til sidst kom vi fri.
Fredag aften hyggede vi os med at se Xfactor og gik tidligt i seng, vi skulle jo tidligt op dagen efter og til Scrap n Dream messe. Vi havde en rigtig hyggelig dag i Taarstrup, hvor vi fik snakket med en masse andre scrapper, spist skøn mad, vandt lækre præmier, brugt en masse penge og vi fik da lavet lidt.


Before I show what I got done, I just show my delicious prize from the Hero ATS, which I received by post in start of the week.
Inden jeg vise hvad jeg fik lavet ,vil jeg lige vise min lækre præmie fra Hero Ats, som jeg modtog med posten først på ugen.
This card I made for a competition over at Scrapbooking is fun. A great opportunity to have played around with the new stamps.

Dette kort lavede jeg til en konkurrence hos Scrap is fun. En oplagt chance for at få leget lidt med de nye stempler

A layout which is strongly inspired by the talented Iris babao Uy. The slightly different title because it was made for a challenge you could choose between selected lyrics that would be used on the layout.

Et layout som er stærkt inspireret af dygtige Iris babao Uy. Den lidt anderledes titel skyldes, at det blev lavet til en udfordring man kunne vælge mellem udvalgte sangteksten ,som skulle bruges på layoutet.

Then I made a layout with pictures from the "new" house as it looked when we took the keys. It does not look like this anymore, it is much worse but it will hopefully be good in the end.

Så fik jeg lavet et layout med billeder fra det "nye" hus, som det så ud da vi overtog nøglerne. Det ser ikke sådan ud længere, det er meget være men det bliver forhåbentlig godt til sidst.

When I came home after a long wonderful day, there was a packet of sweet Netti and waited for me ..... Thanks just what a flower girl like me can use.

Da jeg kom hjem efter en lang dejlig dag, stod der en pakke fra søde Netti og ventede på mig.....Tusind tak lige noget en blomsterpige som mig kan bruge.

Today I just relax. I'm still cold, but it's much better. I was playing with my new stamp from Tim Holtz and made this card for my dear husband. It's valentine day

I dag har jeg bare slappet af. Jeg er stadigvæk forkølet, men har det meget bedre. Jeg fik leget med mit nye stempel fra Tim Holtz og lavet dette kort til min kære mand. Det er jo valentine dag i dag
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Benita said...

Er du syg det er nogle flotte ting du har lavet!!!! Vildt imponeret!

Netti said...

Det lyder til at have været en dejlig dag til Scrap n´dream. Superlækre ting du har lavet. Specielt er jeg vild med layoutet om jeres hus. Det er rigtig flot og et godt minde.
Fede ting du købte for beløbet hos Hero Arts..mums. Den lyseekrone harjeg kigget på længe.
Dejligt at du kunne bruge min gave :)

bestevenn said...

Så utrolig mye fint du hadde laget. Nydelige kort og LO'er. Og fint med litt tid til scrapping selv om man holder på å flytte. Lykke til med alt.

Anne Bente said...

total lækre ting du har lavet som altid,
lyder som en rigtig hyggelig weekend.

ha en god uge.

Paula J Atkinson said...

Glad to hear you managed to get the car out of the snow! I am fed up of the winter weather now & as it gets lighter in the mornings I long for spring.

You have made so many beautiful things, congrats on winning the Hero arts items.

Karina Beck said...

Fed fed FED præmie du har vundet fra Hero Art. Hvad var dit bidrag?
Lækre layouts du har lavet. Og skøn gave du har modtaget fra netti.

Helle Sahl said...

Sikker dejlige ting du fik lavet OG virkelig meget du har nået. Hvor er det da en helt vild flot gave du vandt fra HA. Elsker de mælkebøtter.

Charlotte said...

Vildt flotte LOs - begge to. Det er hyggeligt at se det om jeres nye hus. Og sjovt, at du har inkluderet grundplanen - god ide.
Lækre ting du har vundet og modtaget. :0)
Næ, vi fik ikke hilst på hinanden denne gang. Sådan kan det gå.
God ny uge til dig.

Suzanne C said...

Wow! Two fantastic bundles of stamping goodness and a bunch of lovely layouts and a card! Wonderful projects. They are beautiful!

Brit said...

Tak for sidst.... Håber I kom godt hjem dig og din mor.

Super lækre ting du har vundet, men du også har fået lavet...
Jeg er vild med kortet til din mand.

Eva (Fister) said...

Lækre ting du har lavet - og vundet og fået :o)

Benedicte said...

ligger noe til deg i bloggen min

Gitte said...

wow for nogle flotte ting, du har vundet. Det er også fuldt fortjent - for du er så kreativ. Jeg sendte også noget ind engang - men vandt ikke noget.

Dejligt at se dig i lørdags- selvom det blev til et kort visit.
Spændende LO med jeres nye hus, og du er bare så go' til at få det lavet, vi andre bare går og tænker på det.

iris babao uy said...

Lisette! I'm glad I found my way back to your blog. I have visited you before and your work is even more beautiful now! Love all your stamping techniques