Saturday, October 10, 2009

vacation

Hooray I have vacation and tomorrow morning we drive to Disneyland Paris. I am so excited and this year we shall also see Paris city, where I have not been before.

Jubii jeg har ferie og i morgen tidlig kører vi til Disneyland Paris. Det glæder jeg mig rigtig meget til og denne gang skal vi også ind og se selve Paris.

Just two quick cards before I must finished packing my bags.
Lige to hurtige kort inden jeg skal ind og pakke kufferten færdig.

Christmas card made wih alcohol ink
Julekort lavet med alcohol ink

Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Karina Beck said...

Total lækre kort. Det er især flot som du har fået lagt distressen.
Rigtig god tur til Paris.
Glæder mig til at se dine layouts derfra.

Linda S. L said...

to utrolig lekkre kort! nydelige farger på dem! :)
godt tur og kos dere i disnayworld... der kunne jeg ønsket meg å reist til ten gang! :) :)
klemmmmm

Pia said...

super flotte kort, du må sammen med familien have en rigtig dejlig tur

Eva (Fister) said...

Flotte kort - håber du får en god ferie :o)

Connie said...

Sikke et par lækker kort.

Rigtig god ferie

Helle Sahl said...

Snefnug kortet er da alt for lækkert. Wauw

God søndag til dig

Anne Bente said...

lækre kort som altid
kan i have en super god ferie.

Netti said...

Rigtig god tur til Disney og Paris. Supergode kort du har lavet i dejlige farver.

Paula J Atkinson said...

Have an amazing time!!!!
Gorgeous cards, make me feel quite festive.

Charlotte said...

Ihhh, rigtigt god tur! Hyg jer i Disneyworld ... og også i selve Paris - det er jo en FED by! :-)
Lækre julekort du har fået lavet.
God ferie.

Rikke said...

ej hvor er de bare smukke de kort

rigtig go tur :)

Anonymous said...

To flotte igen fra din hånd, god ferie.
Bar

Linda said...

Super flotte kort - men det er de jo altid :0) God tur til dig og din familie.

Charlie said...

Paris by og Disneyland - to af mine absolutte favoritter - håber I havde en skøn tur. Fine kort - det blå har jeg jo set hos SS - men fint det er det alligevel.