Monday, September 07, 2009

a fantastic weekend

I've had a fantastic weekend in Jutland. Friday evening I took the train to Holstebro, where Anette pick me up. We drove home to her place, where we got some food. and then we went to bed. Saturday morning we drove to late summer crop of Boarding. A whole wonderful day with wonderful goodie bags, nice people, delicious food and not least the ability to shop.

Jeg har haft en fantastisk weekend i Jylland. Fredag aften tog jeg toget til Holstebro, hvor Anette hentede mig. Vi kørte hjem til hende, hvor der ventede lidt mad. der næst var det på hovedet i seng.Lørdag morgen kørte vi til sen sommer crop i Bording. En hel fantastisk dag med dejlig goodi bags, søde mennesker , lækker mad og ikke mindst muligheden for at shoppe.

I did actually have time to scrap. My layout I had made from home to sketch competition.

Jeg fik faktisk også scrappet lidt. Mit layout jeg havde lavet hjemmefra til skitsekonkurrencen
My card I had made from home to sketch competition.
Mit kort jeg havde lavet hjemmefra til skitsekonkurrencen
In addition, I had made a layout, which I can not show yet, and two cards with some of my newly purchased stamps.
Derudover fik jeg lavet et layout, som jeg ikke kan vise endnu og to kort med nogen af mine nyindkøbte stempler
Anne Bente have started a new Danish card challenge blog and I have been fortunate enough to be on the design team.

Anne Bente har starten en ny dansk kort udfordringsblog og jeg har været så heldig, at kommer med i hendes design team
Today I had a free and unfortunately I woke up with a very raised knee, which is very painful.
Tomorrow I have a trip to the doctor.

I dag har jeg haft fri og desværre vågnede jeg op med et meget hævet knæ, som gør vanvittig ondt. Så i morgen må jeg nok en tur til lægen...øv
Thanks for stopping by.
Tak fordi du kiggede forbi.

16 comments:

Anonymous said...

Tillykke med de nye stempler, rigtige flotte julekort Super skønt LO du igen har lavet.
BAR

Anne Bente said...

åh..... det lyder som en super weekend du har haft, ja desværre kom jeg ikke øvøv, men med sådan en omgang kunne jeg kun blive hjemme,
sååååå smukke ting du dog har lavet,vild med det hele,

Netti said...

Tusind tak for en helt igennem vidunderlig weekend. Det er nu træls at vi bor så langt fra hinanden, som vi tit har talt om.
Det er nogle vildt flotte kort du har lavet og dit layout er lige mig. lækkert papir du har valgt.

Nikolette said...

Hvor har du dog været produktiv.. men mon ikke du har snakket mere end du har scrappet? GG

Karina Beck said...

Det er nogle flotte ting, du har lavet.
Tillykke med jobbet som DT. Jeg er spændt på den nye udfordrings blog.
Det uglestempel er super sødt. Jeg kunne have købt mig fattig i stempler fra Hero art.

Pialine said...

Aj sikke meget du har fået lavet og ja det lyder som om dig og Netti har haft en kanon hyggelig weekend. Flot LO, lækre detaljer og superflotte kort.
Knuzzer
Pialine

Paula J Atkinson said...

Gorgeous artwork, love those cards!

maria said...

wow nogle super lækre ting, du som altid, har lavet.
Tillykke med dit DT job, glæder mig til at se hvad du får lavet :0)

Jette / ma11edina said...

Er så vild med både dit LO og kort til skitsekonkurrencerne!! Skønne farver og materialer - som altid :-). Ja, jeg er nu også ret vild med Hero Arts stemplerne, og dine kort her viser jo hvordan de skal bruges, rigtig smukke kort! Og tak for dejligt og festligt selskab ;-), men træls for dig, at du har mén efter weekenden *S*. Håber det snart bli´r bedre. Og tillykke med DT tjansen....det kan kun blive spændende, glæder mig til at følge med. Knus

Gitte said...

Skønt LO du har lavet. Flot opsætnig og farver.:) Vild med dine detaljer:)
Hvor er de kort bare søde. Skønt ugelstempel. Den punch er jeg ret vild med.:)
Tillykke med dit nye DT-job.Glæder mig til at følge bloggen, det bliver spændende.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.

Majer said...

Det lyder som en skøn weekend i godt selskab :-)

Flotte ting du har fået lavet!

Tillykke med dit nye DT-job. Glæder mig til at følge den nye blog :-)

Diana said...

Beautiful artwork. Met you on Hero Arts.

Eva (Fister) said...

Flot layout i lækre farver. Og søde kort - er vild med uglestemplet.

bestevenn said...

Så mye fint det var her. Nydelig layout og flotte kort.

Charlotte Ravn said...

Det var som altid rigtigt hyggeligt at se dig :)
Super skønne ting du har lavet og stort tillykke med DT jobbet.

Betina Olesen said...

Tak for sidst, hyggeligt at være sammen med dig igen... og du var jo en eksemplarisk borddame ;-)

Skønne ting du har lavet, endnu mere IRL...

Nu er hende Ejsing-boeren endelig blevet overtalt, så vi ses jo snart igen ;-)

Knuz