Sunday, December 07, 2008

I´m sick

I am sick. My neck and my one ear hurts and I have no energy practice. It is probably why I did not have done so much yesterday to 12 hours Cropper at Dreampapers. 3 ½ layout is all it could be to.

Jeg er syg. Min hals og mit ene øre gør ondt og jeg har overhovedet ingen energi øv. det er nok også derfor jeg ikke fik lavet så meget i går til 12 timers croppet hos dreampapers. 3½ layout kunne det blive til.

I made this one for a challenge, where we had to use 6 pictures and 6 different kind of pattern papers. It took me several hours to do it because I had not prepared it at home and had forgotten all my awesome Christmas papers at home. I could not get the papers out of my head, so it took a long time to find papers in the shop. I am happy with the result although it was a long time coming.

Det tog mig flere time at lave det, fordi jeg ikke havde forberedt det hjemmefra og havde glemt alt mit fede jule papir derhjemme. Jeg kunne ikke få de papir ud af mit hovede, så der gik lang tid med at finde papir i butikken. Jeg er tilfreds med resultatet selvom det var længe undervejs.
I made this one with a very old pictures of my daughter and I. think is from 1996, I just can belive that this little girl turn 12 years in 16 days.

Jeg lavede det her med et meget gammelt billede af signe og jeg, som jeg har taget en kopiaf og printet ud i sort /hvid. Tror det er fra 1996 og jeg kan ikke fatte at den lille søde pige fylder 12 år om 16 dage.
Each year in December, my good friend, Anette aka Netti, and I gives each other a Advent calendar with scrap supplies and some challenge. Here is what I got in the first 6 packages.
Hvert år i december giver min gode veninde Anette aka Netti og jeg hinanden pakke kalender med scrap og forskellige udfordringer. Her er hvad jeg har fået i de første 6 pakker
Thanks for stopping by.

Tak fordi du kiggede forbi.

14 comments:

Netti said...

Sikke da noget at du er syg igen. Jeg håber at du hurtigt kommer ovenpå igen :)

Dine layouts er virkelig flotte. Selv om du ikke havde det papir med som du ville bruge synes jeg nu at reslutatet er enormt flot.

Pia said...

Selv tak for i lørdags til et hyggeligt crop, jeg nåede heller ikke så meget men der skal også være tid til hyggesnak. Du må have god bedring

Nayheli said...

I hope you feel good! your works beautiful.
Sorry for my bad english.
Saludos desde México.

Karina Beck said...

Rigtig flotte LOer.
God bedring.

Charlotte said...

Rigtigt lækre ting du har fået i scrappekalenderen! :-)
Super flotte layouts, som altid med de lækreste detajler!
Synd at du skulle blive syg - ønsker dig en rigtig god bedring!

Anne Bente said...

super skønne loer, og rigtig god bedring til dig.

Charlotte Ravn said...

Øv hvor er det synd for dig at du er syg! Men det er nogle super flotte layouts du fik lavet på trods af sygdom og glemt papir!

Gitte said...

Nogle skønne LO du fik lavet. Kanon flotte detajler.

Du må ha' rigtig god bedring.
Forsat rigtig god 8.december.

BellaMio said...

God bedring.., rigtigt surt!!
Det er nogle meget flotte LO's, specielt det med jul.., super flot!!

Betina Olesen said...

Øv, altså.... det er noget bøvl med alt det sygdom.... men næsten hellere nu end i julen og juleferien... god bedring...

Dine LO er rigtig flotte, men troede at du var hurtig uanset hvad du arbejde med... det var en overraskelse ;-)

Lækre kalendergaver du har fået...

Knuz Betina

maria said...

Super flotte LO du har lavet.
rigtig god bedring, håber du hurtigti bliver frisk.

fie & Co said...

Det er da nogle helt fantastisk dejlige layouts som altid her hos dig:0)
Hvor er det øv du er syg, men mon så ikke du går fri i julen?

Knus

Charlie said...

GOD bedring med dig, det ville jeg da lige skrive. Jeg ville også skrive at det er nogle fine LO - men det gør jeg jo hver gang jeg skriver - fordi jeg godt kan lide det du laver. Nå - men det må du nøjes med igen - for jeg er lidt bagud i juleforberedelserne (læs julekortene) så jeg er ikke så opfindsom med kommentarer lige nu.

Eva (Fister) said...

Håber du er blevet rask. Lækre layouts du har fået lavet :o)