Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year

I hope everyone had a good Christmas and enjoy your holidays, those who may have. I enjoy my holiday and I have turned up on the day and night. It is great to go to bed late and sleep in and otherwise just enjoy with family. I have had days where I did not have been out of nightwear, so great to have the day off.

Jeg håber i alle sammen har haft en god jul og nyder jeres fridage,dem der måtte have. Jeg nyder min ferie i fulde drag og har fået vendt op på nat og dag. Det er skønt at gå sent i seng og sove længe og ellers bare hygge med familien. Jeg har haft dage, hvor jeg slet ikke har været ude af nattøjet.....så skønt at have fri

I have not really been the scrap, but I can show these wedding invitations that I made yesterday. My sister is going to be married this summer and has asked if I would be in charge of invitations. These are two proposals. She must, of course, choose paper, they are simply meant as a test of the setup

Jeg har ikke rigtig fået scrappet, men jeg kan da vise disse bryllups indbydelser, som jeg lavede i går. Min søster skal giftes til sommer og har spurgt om jeg vil stå for indbydelserne. Det her er to forslag. Hun skal selvfølgelig selv vælge papir, de er blot ment som en prøve på opsætningen.

I wish you all a happy New Year and thanks for stopping .
Godt nytår og tak fordi du kiggede forbi.

24 comments:

Anne Bente said...

åhhh hvor er de smukke begge 2,Jeg vil ønske dig og din familie et supert godt Nytår, jeg glæder mig til at følge med til næste år her på din inspirerende blog

Netti said...

Godt nytår til dig Lisette - vi ses jo snart.
Jeg er glad for at det ikke er mig der skal vælge mellem de to invitationer for de er lige flotte begge to. Supergodt lavet.

Betina Olesen said...

Hejsa...

Ville lige kigge indenfor, og ønske dig og dine et rigtig glædeligt og lykkebringende nytår...

Søde kort begge 2, men jeg hepper nu på den øverste ;-)

Kan jeg ikke lokke ud af dig hvor du har købt det lille fine stempel til Netti.... det er da vildt sødt og meget meget brugbart...

Knuz Betina

Betina Olesen said...

Det var et lille ovalt et, hvor man bare lige kunne skrive et årstal i?

Pia said...

Super søde og romantiske invitationer begge 2. Du pg din familie ønskes et rigtig godt nytår, glæder mig til at følge din blog i 2009.

Mutte said...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Unknown said...

Det må være en svær beslutning for din søster, begge kort er rigtig flotte.
Ønsker dig og dine et godt nytår.
Glæder mig til at følge dig og din inspirerende blog i 2009

Ditte said...

Smukke invitationer begge to, hvor skønt med et bryllup at se frem til i det nye år.
Jeg ønsker dig og dine et lykkebringende 2009.

Heidi said...

waw hvor er det nogle smukke indbydelser. Heldigt hun har dig ;o)

Også et rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder mig til at besøge din blog i 2009

fie & Co said...

Dejlige kort begge to!

Ville bare lige kigge forbi og ønske dig og din familie et rigtig godt nytår;0)

Sarah said...

Du og din familie ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår!

Super flotte kort!

Pialine said...

Godt nytår til dig også..glæder mig til at følge din blog her i 2009. Det bliver da svært at vælge mellem de to flotte kort.
Knuzzer
Pialine

Jette / ma11edina said...

Hej Lisette.
Rigtig godt nytår til dig og familien, håber i er kommet godt ind i 2009.
Lækre og romantiske kort - må være lidt svært at vælge....
Tak for masser af inspiration fra din blog, jeg glæder mig til at følge med i det nye år også.
Nytårshilsner
Jette

Jette / ma11edina said...

Hej Lisette.
Rigtig godt nytår til dig og familien, håber i er kommet godt ind i 2009.
Lækre og romantiske kort - må være lidt svært at vælge....
Tak for masser af inspiration fra din blog, jeg glæder mig til at følge med i det nye år også.
Nytårshilsner
Jette

Margit said...

Rigtig godt nytår, Lisette.
Tak for i år... det er så hyggeligt at krydse veje herinde... ;-)
Godt det ikke er mig, der skal vælge mellem dine flotte invitationer... det er da svært. Begge er utrolig smukke.

BellaMio said...

Super søde invitationer.., det bliver ikke nemt at vælge!! Rigtigt godt nytår til dig.., det har været spændende.., at følge din spændende blog!! Med masser af gode ideer!!

maria said...

Super skønne inbydelse begge 2 godt det ikke er mig der skal vælge.
Godt nytår til dig og din familie glæder mig til fortsat at følge din blog i 2009

Mette said...

rigtig godt nytår - glæder mig til at se hvad du får lavet i 2009

Charlotte Ravn said...

Hvor er det nogle smukke invitationer du har lavet!
Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge den blog her i det nye år!

Charlotte said...

Smukke indbydelser. Det bliver nok svært at vælge!
Rigtigt godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til fortsat at følge din blog her i 2009.

Charlie said...

Hej Lam - sjovt vi lige rendte på hinanden i dag i Hillerød med hver sin datter "i snor". Som du kunne se er min model fabrikeret under energikrisen - så hun blev ikke så stor =0). GODT NYTÅR og håber du kan klare hverdagen igen fra på mandag - jeg har også haft fri - og det kan man godt blive lidt afhængig af - ikke??? FINE indbydelser - spændende hvad hun vælger.

Gitte said...

Godt nytår til dig og din familie. Håber I havde en dejlig nytårsaften.
De kort er begge to så smukke. Jeg ville ha' svært ved at skulle vælge. :)
Du må ha' en rigtig god weekend

Connie said...

Rigtigt godt Nytår til dig og din familie også.

Et par skønne forslag til din søster.

Kornum said...

Hej Lisette
rigtigt godt nytår til jer alle 3
håber i havde en dejlig jul :)
Super flotte invitationer du har lavet til din søster.
Knus fra Ann