Wednesday, August 06, 2008

new kit club

I have just discovered this here new awesome kit-club. Photobucket

Their kits look really good and I really consider to join them.

Jeg har lige opdaget denne her nye fantastisk kit-club. Deres månedspakker ser rigtig gode ud og jeg overvejer virkelig at melde mig ind.

I just had to have this amazing package, so it´s ordered. Then I can also see if everything goes smoothly before I join.

Jeg måtte bare eje den her pakke, så den er bestilt. Så kan jeg også ser om alt går glat inden jeg melder mig ind.


You can read more here. Du kan læse mere her


http://www.sugarnspicescrapbook.com/

I been scrapping a lot this wee , but I can’t show it jet. I can show you this one I made today. I just pull out a lot of stuff from my stack and some leftovers and in about an hour it was finished.

Jeg har scrappet en del i denne uge, men jeg kan ikke vise det endnu. Jeg kan vise jer den her ,som jeg lige har lavet. Jeg fandt bare en masse resten og ting i min scrap stak og i løbet af en time var den færdig


Thanks for stopping by.


Tak fordi du kiggede forbi.

11 comments:

MH72 said...

Det ser godt ud! Det bliver spændende at høre om det lever op til dine forventninger :-)

Anne Bente said...

wawwww det var godt nok flot det kit,,og det lo er jo bare total lækker Lisette :)

Netti said...

Hold da op hvor er det en lækker pakke!! det er lige jeg savler da.

Dit layout er virkelig flot. Jeg kender godt det med at bruge rester..faktisk en dejlig fornemmelse at få brugt nogle af dem. Det er også redde billeder ikk?
Jeg kan godt lide at du faktisk har sat rød og gul (hold da op du har scrappet gul!!?) sammen og det ser helt naturligt ud. Super lavet.

Mariona said...

Preciosa!!

Eva (Fister) said...

Flot layout. Og kan godt forstå, at du er faldet for den pakke :o)

Gitte said...

Hej Lisette
Jeg har givet dig en Wylde Women Award. Fordi du er super kreativ og du har ændret min måde at scrappe på.
Kig på min blog.

Det er et lækkert kit du har fundet. LO'et er super flot.

Hilsen
Gitte

fie & Co said...

Dejligt layout og rigtig flot sammen med rød, blå og gul:0)

Pakken ser da heller ikke værst ud!

Connie said...

1 time og så ser LOét bare brand godt ud. Ja, men kunne ønske sig at være så hurtig.

Den månedspakke ser rigtig sød ud.

Pia said...

Hej Lisette.
Jeg har lagt noget du kan hente på min blog, synes du skal have den for din evne til at redde næsten ødelagte billeder så det bare kommer til at se fantastisk ud, lækre loer du laver

mborrero said...

saw you blog there. just thought i'd stop by and say hello!

living creating & appreciating
my blog

Anne Bente said...

p.s der ligger en award til dig på min blog :)