Thursday, April 10, 2008

quick post

Just a quick post to show you my last layout.

En hurtig opdatering inden jeg tager til personalemøde.

I have challenge myself to use some of all the supplies in my big scrapbooking stack. I normally don’t like or use the colour lilac but I actually ended up liking the double pages for my daughters album. I have played with my Glimmer Mist from Tattered Angel on the corner of the cardstock, but I still think it´s a bit hard to used.

Jeg har udfordret mig selv, til at bruge nogle af alle mine scrapsager som bare lægger og hober sig op. Normalt er jeg ikke vild med lilla, men jeg endte faktisk med at kunne lide dette dobbelt layout til Signes album. Jeg har leget med min Glimmer Mist fra Tattered Angel på hjørnerne af kartonet, men synes stadigvæk, det er lidt svært at bruge, hvis det skal være et fint glat lag.


























I have used a sketch by Swedish Jenny B found on the Swedish blog SWE to this layout.

Jeg har brugt en skitse af svenske Jenny B fundet på den svenske blog SWE til dette layout
























I’m off to work so thanks for stopping by.

Jeg løber igen , tak fordi du kiggede forbi.

12 comments:

Connie said...

Super flotte LOér. Jeg er vild med det bølgepap du bruger. Det giv nogle fede efferter.

Pia said...

Super flotte loer, jeg er heller ikke helt tilfreds med det glimmer, synes papiret buler hvis jeg sprøjter på, så det kan ses

Stinne said...

Begge Loé er super flotte. Jeg kan godt lide guldet i hjørnet!

Anonymous said...

jeg har også bestilt det der glimmer mist, er også spændt på hvordan det virker og fungerer!
fedt du er ved at bruge de gamle ting, det prøver jeg også :)

Unknown said...

Rigtig flotte layout's, jeg er også vild med det bølgepap

Netti said...

Nåe sikke nogle søde billeder af Signe med hende venner :o)
Rigtig sødt dobbeltlayout som er en helt anden stil end du plejer sys jeg.
Kanon flot lavet.
Det der glimmermist tror jeg bare at jeg holder mig fra... Men flot ser det ud.

Annette said...

Rigtig flot dobbelt LO du har lavet fra vuggestuen, og hvor er Signe dog bare en lille lækkermus.

Jeg har kun været tilfreds med de ting jeg har brugt glimmermist på, måske jeg har været heldig!!!

Charlotte Ravn said...

Super flotte layouts alle 3. God effekt med det der glimmer...jeg har ikke selv prøvet det, men kan godt forestille mig, at det er svært, at få et jævnt lag. Man skal måske spraye så langt fra papiret som muligt???

fie & Co said...

Uhm... mums, jeg elsker din stil! Dejlige sider;0)

Rigtig dejlig weekend

Charlotte said...

Ihh hvor er det altså flot, det du har lavet. Elsker måden du "samler" billederne på - noget som jeg har taget til mig, kan se jeg på nogle af mine nyeste LOs. ;-)
Synes også lilla er en super lækker farve, men bruger den sjældent selv i scrapping. Jeg er begyndt at udfordre mig selv til at bruge gult, hvilket jeg synes er en svær farve!
Skønne LOs fra din hånd ... som altid! :-)

Rigtig god weekend til dig.

Jette W said...

super lækker LOer du har fået lavet.
Jeg er også vild med det bølgepap, det må jeg også prøve en dag.

Kornum said...

Så flotte loer begge to og Signe
er så sød en lille pige :)