Sunday, February 24, 2008

Not much going on

Not much going on here. I have been to work all week, that great to feel god again after all that illness.
Today I have been teaching 6 hours at LOF ( the local evening school) so I’m very tired now. It was fun to teach but also a little hard teaching so many hours.

Det ikke det helt store ,der sker her omkring for tiden. Jeg har været på arbejde hele ugen og det følelse skøn endelig at være på toppe igen efter alt det sygdom.I dag har jeg undervist i scrapbooking for begynder i 6 timer hos LOF, så jeg er noget brugt nu. Det har været rigtig sjovt men også hård at undervise ,så mange timer i træk. Normalt er det jo kun 2 – 3 timer jeg underviser, så 6 timer er længe at være på.

Here are some layout I made during the week…..take a look . I have used sketches from page maps and pencil line.

Her er nogle layout jeg har lavet i løbet af ugen. Jeg har brugt skitser fra pagemaps og Pencil line.

























Tak fordi du kiggede fordi

Thanks for stopping by.

10 comments:

Kornum said...

Flotte loer du har fået lavet
søde faver på det med Signe og hvor ser Speedy bare dejlig ud:)

Jette / ma11edina said...

Super flotte LOér og nogle fede skitser/opsætninger. Det er vildt inspirerende at se, hvordan du får de "gamle" billeder forvandlet når de kommper på et LO! Super flot!

Anne Bente said...

wawww Lisette, jeg bøjer mig i støvet for dig, fuld arbjdstid, og så nå sååå mange super skønne loer også :)

Susanne said...

Flotte Lo du har fået lavet og forstår godt du er træt efter 6 timers undervisning.

Netti said...

Dejligt at du endelig er rask - det har sørme også taget sin tid.
Sikke nogle lækre layouts du har fået lavet. De er alle superflotte. Du har været flittig. Jeg er glad for at høre at dit kursus gk godt men jeg forstår godt at du sys at 6 timer er lang tid - puha at være på i så mange timer - godt klaret :o)

Pialine said...

Jeg er glad for at høre du er blevet rask og fit for fight igen. Hold da op hvor er de flotte de LO´er du har fået lavet ...
Knuzzer
Pialine

Unknown said...

6 timers undervisning det er hårdt, man er på hele tiden.
Super flotte layout's du har lavet, er spicelt vild det med Signes navn, dejlige farver, og flotte detaljer

fie & Co said...

Lækre layouts du har lavet! Er især helt vild med det nederste, det er da de lækreste farver og den fedeste opsætning;0)

Betina Olesen said...

Hejsa

Dejligt at høre, at du er ovenpå igen, så pas nu på dig selv, så det forbliver sådan ;-)

Dejlige LO'er de er alle skønne hver for sig, men "Det blev Signe" er jeg speciel meget vild med. Det er knald hamrende flot.

Hygge fra Betina

Paula J Atkinson said...

Gorgeous layouts, love them all but the colours in the bottom one make me smile as it is so warm & cheerful. Been very cold here in the UK & I have had every virus going! Glad to hear you are feeling much better.
I went away on a scrap weekend 1st Feb,with 9 of the 10 girls in my team. (One had a baby two days before we went & couldn't join us)We rented a remote farmhouse & just crafted for 3 days. I have so much i want to do now Im home but have been plagued with migraines & it is stopping me getting anything done!!