Sunday, December 02, 2007

The winner is

I have found a winner in my advent drawing. It´s my dh there has been so sweet to help me with the drawing and the winner is…………. Well I just want to show you what I made yesterday at the Christmas crop at DreamPapers. I had a fantastic time talking, laughing, shopping and I actually did make 5 layout. One of them was for the shop so I can’t show you that but take a look at the rest.

I have used sketches from pencilline and pagemaps.

Så har jeg fundet vinderen af min advent Rak. Det er min søde mand som har hjulpet med trækningen og vinderen er…………..hehe jeg vil da lige trække spændingen lidt og vise jer hvad jeg lavede til croppet i går hos DreamPapers. Jeg havde som sædvanlig en fantastisk dag, med masser af snak, jokes, shopping og så fik jeg faktisk for en gang skyld også scrappet. Jeg fik lavet hele 5 layouts. Det ene var til butikken så det kan jeg ikke vise, men her er de 4 andre. Jeg har bl.a. brugt skitser fra pencilline og pagemaps til nogen af dem.






























Thanks for stopping by……ohhhh by the way the winner is Maria……..

Tak fordi du kiggede forbi……….nå ja vinderen blev Maria…….så mail mig lige a-lmadsen@madsen.mail.dk din adresse, så jeg kan sende dig en lille adventsgave.

12 comments:

Netti said...

Totalt superfede layouts. Jeg er vild med farverne og kanppehjertet er liiiige mig - det må jeg huske.
De er så lækre fyldte med detaljer og ja jeg kunne blive ved... du er bare hammergod! :o)

Mutte said...

Sikke mange Lo du fik lavet. Jeg er vild med dit knaphjerte. Jeg vil så gerne selv bruge knapper men har svært ved at få det til at se godt ud, synes jeg ihvertfald selv!

Betina Olesen said...

Ja, jeg må jo som de 2 andre også sige vild flot knappehjerte hmmm skal vist snart have fat i mormors alle de gamle knapper.
Af andre detaljer, er jeg helt vild med filten, det ser hammergodt ud, mums....

Hygge fra Betina

maria said...

Nej har jeg vundet mig :0) som aldrig vinder noget.

super flotte LO du har lavet i går er bare vilde med dem alle på hver sin måde.
Glæder mig til Philina bliver så stor at hun kan undvære sin mor, så skal jeg med til crop igen savner det helt vildt.

Paula J Atkinson said...

Gorgeous layouts. Love the buttons & my fav is the last one with all the florals & swirls.

Pia said...

super flotte loer, kan især godt li' det med alle knapperne, det gir' en god effekt

Anne Bente said...

wawwww, så fede LOer,jeg er da total vild med hjertet lavet af knapper :)

Charlotte Ravn said...

Super lækre layouts, jeg er også helt vild med dit knappe hjerte!

Michelle said...

You are such a sweetie to give out RAKs again! Love your pages honey :) HUGS

Olivia said...

Hold da op Lisette...det er godt nok nogle flotte ting du har lavet!!! Jeg har ikke scrappet så meget i de sidste måneder (har kun lavet kort, når der er blevet produceret noget) og dine LO får lysten til scrap tilbage. Der er så mange fede detaljer...ja, jeg kunne nævne i flæng...hi hi hi...jeg kan dog garantere at ideen med hjertet af knapper bliver "liftet" herfra!!!

Charlotte said...

WOW Lisette. Totalt flotte LOs du har lavet. Jeg tror det er de flotteste jeg har set fra din hånd. Super lækker stil hele vejen igennem! :-) Og sikke meget du nåede at lave.

Glædelig 5. december!

Anonymous said...

Rigtig fede layouts!
Og den der filt-pynt du har brugt skal jeg da vist også lige have fingre i.
Super Flotte!