Wednesday, December 05, 2007

The second Sunday in advent thread.

Well it soon advent again and I’m still in mood for another RAK drawing, so if you want to participate in the drawing all you have to do is leave me a comment in this thread.

Så det snart anden søndag i advent og jeg er stadigvæk i gavehumør. Vil du deltage i lodtrækningen om en lille advent RAK skal du blot skrive en kommentar til mig i denne tråd.

I haven’t been doing much this week because I’m not felling well and haven’t been at work for 2 days now. I think it´s the flue. Is been so nice to wake up to a little scrap gift from my dear friend Netti. In our scrap gift calendar we also give each other small challenge and her first challenge to me was to make something out of gift number 1 to 5…….here is what I came up with.

Jeg har ikke lave så meget I denne uge. Jeg er sløj og har ikke været på arbejdet i to dage nu. Det har været så hyggeligt at vågne op til en lille scrapgave fra min gode veninde Netti hver dag i december. Udover at kalender selvfølgelig indeholder en lille gave, så laver vi også udfordringer til hinanden. Nettis første udfordring til mig lød sådan her: lave noget ud af pakke 1 til 5 og opload det inden d. 9 december. Her er hvad jeg fandt på


Here are all the supplies from gift 1 to 5.


Her er de scrapting der var i gaverne 1 til 5.



I didn’t like the cover so I decide to use some of the pattern papers to make another cover.




Jeg brød min ikke coveret på mini albumet, så jeg har brugt noget af mønsterpapiret til at lavet et nyt.





See you on Sunday to my advent RAK drawing.


Vi ses på søndag til min advent lodtrækning.

24 comments:

Else Slipsager Petersen said...

Sikke fine ting i din pakke kalender. Det er også et flot minialbum du har lavet.

Glædelige jul til dig og din familie.

Anonymous said...

Sikke nogle lækre ting, du har fået i din pakke kalender.
Jeg får også en gave af min søster hver dag.
Det er såååå hyggeligt :-)

Unknown said...

Rigtigt flot mini album.
Ja det er smadder hyggeligt med kalendergaver

Gitte Grønfeldt said...

Nøj, sikke en masse lækre ting du har fået allerede !!

Og det gule mini-album er bare sødt - jeg æææælsker, når der er knald på kulørerne ;o)

Netti said...

Hvor er der bare flot! Superlækkert og i den grad godkendt :o)

Heidi Ann said...

Jeg er målløs, du er god til at få noget fra hånden, det er blevet rigtig flot.. Tror jeg skulle bruge flere dage på at lave sådan et album... Wauuu.

Pialine said...

Hej søde Lisette - jeg håber du har fået det bedre. Du har så mange gode ideer og julebage mini albummet er en sød ide - dejlige kalendergaver du får :o)
juleknuz og glædelig jul
Pialine

Olivia said...

Et rigtig flot minialbum du ahr lavet og jeg er lidt misundelig over din pakkekalender....en idé jeg vil huske til næste år :-)

Anonymous said...

You might want to re-think the decapitation part - I think you mean participate not decapitate, eh? ;) The latter means cutting someone's head off!

Mutte said...

Flot minialbum, rigtig god ide med et album med juleopskrifter.

Betina Olesen said...

Hejsa

Fine gaver som du har fået af Netti...men jeg er ikke helt med...er minialbummet,det der ligger med lakridskonfekt på, som du har "ombetrukket" ???

Det ser ellers hammer godt ud, må da sige som Netti, og opgaven er flot løst.

Hygge fra Betina

Paula J Atkinson said...

Gorgeous mazebooks.Fab colours.
I like to make these & they are brilliant gifts for crafty friends. I make them in their fav colours & then add a small pack of bits to match, mini brads, clips & ribbon. They are so sweet but very big inside.

Anonymous said...

Altså Søde Lisette, selvom du har været sløj, så er du stadig i gang med at scrappe!!! WAW!!

Håber du er ved at komme på højkant!
*kram*

Annette said...

Syntes det er så hyggeligt at i laver julekalender til hinanden.
Rigtig sødt julebag album du har fået lavet ud af de 5 første gaver.
Glæder mig til at se hvad der er i resten af pakkerne.

Charlotte Ravn said...

Æv stakkels dig, rigtig god bedring! Hvor er det bare hyggeligt med jeres kalender og sikke et sødt album!

Anonymous said...

Godmorgen og Glædelig Jul

Hvor må det være lækkert med sådan en pakke kalender.
Det kan da virkelig inspirer en til at få lavet lidt.

Jule Hilsen
(onsdags) Maria

Charlie said...

Hvor er du heldig du får scrap-pakkekalender igen i år. Fin løsning af udfordringen.

Charlotte said...

Det var syndt, at du også skulle blive syg! Tror halvdelen af DKs befolkning har ligget med et eller andet på det seneste.

Sikke et flot minialbum du fik lavet! Og ja, det er SUPER hyggeligt med en scrappe-pakkekalender. Jeg er også med i en og jeg elsker at åbne en lille scrappe-pakke hver morgen! :-)

Rigtig god bedring! Og glædelig 6. december.

Jette / ma11edina said...

Lækre scrapgaver du har fået, eo sjov at se hvad du har lavet ud af dem. Kanon sødt minialbum også.

God bedring til dig

Anne Bente said...

wawwww så super sød minialbum.

og en masse lækkert du der får i din kalender.

ha en god aften :)

Anonymous said...

Lisette, vil du ikke skrive hvor det er ScrapbookChalet forum og galleri er flyttet hen? Kan ikke finde dem :) Fede ting - som altid - du har lavet! Dejlig veninde du har :)

Anonymous said...

Dejligt med sådan en veninde...

Det er et super album du har lavet.


Rigtig glædelig jul

Michelle said...

I think it's that time of the year where everyone is sick (including me! LOL) Hope you feel better sweetie!!! Take care
xxx

PS I will update my blog... soon! LOL probably next weekend! These days are just short and busy!

maria said...

Tusind tak for gaven for den første advent RAK, den fald i rigtig god jord.

TUSIND TAK FOR DEN:0)