Sunday, December 23, 2007

Happy birthday sweetheart

Today is my daughter birthday, she turns 11 years . I can’t understand that she has grown so much so fast. We spend the day at e Zoo in Copenhagen and went out for dinner on our way home. It´s been a nice day and now I have to get ready for Christmas tomorrow.Yes we celebrate Christmas on the 24th in Denmark and we are going to celebrate it at our home. My parent and my brother and his family comes and I still need to do a lot of thing. I haven’t decorate the tree and I need to do some more cleaning.


I dag er det min datters fødselsdag, hun fylder 11 år og jeg kan slet ikke forstå hun allerede er blevet så stor. Husker det som i går, da hun kom til verden. Vi har været zoologisk have, hvor der faktisk var flere mennesker end jeg havde regnet med sådan en kold decemberdag. På vej hjem kørte vi inden om Hillerød og spiste på pizzeria ,som var signes ønske. Det har været en rigtig hyggelig dag og nu skal jeg bare lige blive klar til juleaften i morgen. Jeg er så bagud mangler bl.a. at gøre rent og at pynte træet.


I have scrap a bit this week. There has been a cypercrop going on all week over at http://www.scrapshanty.com/ and it´s been so funny to do some of the challenges.

Jeg har fået scrappet lidt i denne uge. Dee har hele ugen været cypercrop over på http://www.scrapshanty.com/ og det har været rigtig sjovt at deltage i nogen af udfordringerne.

Jeg lavede de her to til en skitse udfordring. Den ene er til min datters album, jeg vente simpelhen bare skitsen.

I made these two for a sketch challenge. One of them is for my daughters album. I simply just turned the sketch.



















I made this one for a scrap lift challenge and I’m very pleased with the result.

Jeg lavede den her til en scraplift udfordring og jeg er meget tilftreds med resultatet, til trods for jeg normalt ikke bryder mig specielt meget om lilla.





















I also got a challenge in my scrap calendar from my dear friend Netti. I should use the supplies from gift number 18 to 22 to make a layout. Well I decided to a extra set of black cardstock and made a double page out of it. I used a sketch from the challenge at the crop and got this.I’m not sure I like it myself. I think I went a little over the top with the doodling, but I guess you can’t win all the time.

jeg har fået endnu en udfordring i min scrap pakkekalender fra søde Anette aka Netti. Denne gang skulle jeg bruge tingene fra pakke nummer 18 til 22 og lave et layout ud af det. Jeg valgte at tilføje endnu et stykke karton og samtidig bruge en skitse fra en skitseudfordring fra cypercroppet og fik det her ud af det.
Jeg er ikke selv helt tilfreds med den her. Tror nok jeg synes, jeg gik lidt for meget amok med doodlingen, nu håber jeg bare den hårde dommer kan godkende det.















Today is also the 4th Sunday in advent and that means it time for a RAK drawing. Since it´s my daughters birthday she had help me and I have decided to put a little extra in the RAK…….and the lucky winner is JANNET

I dag er jo også sidste søndag i advent og det betyder jo at det er tid til lodtrækning. I anledning af min datters fødselsdag, har jeg besluttet at putte lidt ekstra i godteposen og Signe har hjulpet med med trækningen..........den heldige vinder er JANNET...............så email mig lige din adress på a-lmadsen@madsen.mail.dk så jeg kan sende dig en lille adventsgave.

Now I just have left to say MERRY CHRISTMAS to you all and thanks for stopping by.

Så der kun tilbage at sige GLÆDELIG JUL og tak fordi du kiggede forbi.

13 comments:

Netti said...

Hej Lisette.
Først tillykke med Signe og ja tiden går stærkt. Jeg kan huske da hun var 3 år og kropumulig som den størrelse nu er :o) Jeg kan heller ikke forstå at AC bliver 14næste gang - gys!!
Tillykke til Jannet med at vinde din lille konkurrence.
Sikke nogle flotte layouts du har lavet. De er så lækre og sprængfyldte med detaljer.
Jeg sys ikke at der er for meget doodling på - men jeg er nok også miljøskadet på det område :o)
Dit layout er bestemt godkendt :o)

Glædelig jul til dig og din familie.

Seeker said...

very nice things
and Happy Bday to your daughter

Unknown said...

Tillykke med din datter. Det er nogle super flotte layout's ud har lavet.
Jeg er super glad, tænk jeg vandt din lodtrækning, jeg plejer ellers ikke at vinde (min mand mener det er fordi jeg har held i kærlighed :-) )
Jeg ønsker dig og din familie glædelig jul

Charlotte Ravn said...

Tillykke med din store datter, det lyder som en rigtig dejlig fødselsdag! Dejlige layouts du har lavet.
Rigtig glædelig jul til dig og familien

Mutte said...

Tillykke med din datter, Flotte layouts du har lavet. Glædelig jul til dig og dine kære. Jeg kikker ind igen i det nye år, eller måske før.

Pia said...

Er stort tillykke til din datter. Super flotte loer du har lavet. Glædelig jul til dig og din familie

Paula J Atkinson said...

I hope your daughter had a wonderful day.
Gorgeous layouts. Isn't it funny, I am half way through scrapping a photo of my Christmas tree from 2000.
I wish you a wonderful Christmas & fabulous crafting in 2008.x

Linda said...

Hjertelig tillykke med din datters fødselsdag. Dejlig at høre i havde en god dag. Og tillykke til Jannet med at vinde din konkurrence. Ikke mindst hvor er det nogle flotte Layout du har lavet.
Dig og din familie ønskes en rigtig glædelig jul.

Pialine said...

Kære Lisette
Jeg vil også ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og håber at I får nogle dejlige juledage sammen.
Juleknuz
Pialine

maria said...

Flotte LO du har fået lavet:0)
Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

tillykke med datteren i går, ja tiden går stærkt, min datter bliver 11 år om en måned.

Connie said...

Tillykke med Signe. Og glædelig jul til dig og din familie.
Waww, en flok lækker LO.

Unknown said...

Wishing you a Wonderful Christmas and New Year Lisette - and keep those wonderful LOs coming xx

sollie said...

Merry Christmas and a happy 2008!
Love, Isolde