Tuesday, November 27, 2007

Update

Just a little update. I haven’t been doing much lately other than work and spending time with my family. I got design packet with some Disney papers from my local scrapbook store Dreampapers. It´s been a challenge to use papers with figures on and stickers, because it´s not something I normally do. On the other side it´s one of the things I love about being a designer for my local scrapbook store, that I have to challenge myself to use products that I wouldn´t pick myself. I have so fare managed to make two layouts…take a look

Bare en lille opdatering herfra. Jeg har ikke lavet ret meget på det sidste udover at arbejde og være sammen emd min familie. Det er ligesom at energien ikke ahr været der, måske det skyldes vejret udenfor.
Jeg har fået en designpakke fra Annette i DreamPapers med nogle disneypapir. Det har været noget af en udfordring at arbejde med papir med motiver på og stickers , som jeg normalt aldrig bruger. Men på den anden side er det også en af de ting, jeg elsker ved at være designer, at blive udfordret til at bruge produkter jeg normalt ikke selv vil vælge. jeg har indtil videre fået lavet to layouts.....tag et kig, de kan ses i shoppen fra på lørdag af.

Yep I know it´s not the best picture in the world, but there was no more daylight.

Jeg ved det, ikke verdens bedste billede af layoutet, men jeg løb tør for dagslys ;O)


Saturday I’m going to a 12 hours crop at Dreampapers and I’m looking forward to spent some fun hours with my scrap buddies and hopefully have time to scrap a bit ….*LOL*This Sunday I´m going to take Signe and one of her friends to the Christmas marked at Tivoli in Copenhagen. Hopefully the weather will be good, so I can take a lot of pictures, it´s normally very pretty this time of the year.


På lørdag skal jeg til julecrop hos DreamPapers og jeg glæder mig rigtig meget til at tilbringe nogle sjove timer sammen med mine scrapbuddies og forhåbentlig også få lidt fra hånden.
Søndag har vi lovet signe at tage til julemarked i Tivoli. Vi har inviteret en af hendes veninder med, så jeg slipper for at skulle prøve divers forlystelser 15 gange i træk...*LOL* Forhåbentlig er vejrguderne med os.

Thanks for stopping by.

Tak fordi du kiggede forbi.

8 comments:

Netti said...

Hvor er de layouts flotte. Du har sørme fået nogle spændende og superlækre layouts ud af det..jeg bøjer mig i støvet!!!

Jeg sender din pakke imorgen :o)

Unknown said...

Man må da sige at de papirer passer perfekt til dine Disney billeder.

Vi ses på lørdag til DreamCrop :)

Charlotte said...

Forstår godt du havde lidt svært ved at skulle bruge stickers ... men jeg synes godt nok du klarede det godt på disse to LOs. Flotte Disney sider og lækre farver de hver især har.
Og den måde du har brugt bånd på er virkelig COOL! Det må jeg prøve!

God dag til dig.
.. og hyg jer til DreamCrop på lørdag! ;-)

maria said...

igen super flotte LO, er vild med den måde du har brugt bånd på, det må jeg vist prøve en dag :0)

Gitte said...

Åh- disney kan man aldrig blive træt af. Og hvor heldigt, at du lige har billeder til at lave noget med dem.
Superflotte lo igen, som jeg glæder mig til at se lørdag IRL:

Anne Bente said...

ojjj, jeg havde ikke set før at din blog var blevet dansk også, nu kan jeg forstå hvad der står jo HEHE.

utrolig flotte loer du der har lavet,og hvis det er enudfordring for dig, så har du godt nok klaret det super flot :)

Paula J Atkinson said...

You have done very well to use these difficult papers.
Great layouts.

Pia said...

Det er da lykkedes flot og dine billeder passer perfekt, glæder mig til at se dem IRL i morgen