Sunday, November 11, 2007

Finally the day came !

Today was finally the day I have been waiting for since may month. It was today I had to teach a class in scrapbooking at the local evening institute LOF Øresund. At first I was a little bit nervous but it went very well and the students were nice and seemed satisfied with my teaching. I had prepared 5 layouts with sketches to, so they would have something to pick from and to get ideas. All layouts with 4 x 6 photos, which I think most beginners have. Some of them managed to make 3 pages in five an a half hours.

The manger at LOF has allready booked my again for another class in February.

Here are 3 of the layout I had prepared. I know the pictures aren’t the best , but there was no light when I came home and I just wanted to share them with you today. The one with the cows are made from a sketch from pencilline.

I have another great news to share, I´m Sister of the week over at www. sisterhoodofscrap.com you should go over and chek this awesome challange site. I send them a pjoto of my "sleeping beauty" layout and was pick......I´m just so happy.
I dag kom dagen endelig, som jeg er ventet på siden maj måned. dagen hvor jeg skulle undervise et hold i scrapbooking på aftenskolen LOF Øresund.
I starten var jeg noget nervøs, hvorfor ved jeg egentlig ikke, for jeg har jo undervist før bare ikke på aftenskolen. det gik rigtig godt, kursisterne var meget søde og det så ud til de var tilfredse, da de gik hjem.
Jeg havde forberedt 5 layouts med tilhørende skitser hjemmefra, så der var noget at vælge imellem og noget at få ideer fra. Undervisningen var meget individuel og ind imellem fortalte og viste jeg forskellige teknikker som brug af sandpapir og sværte. hvordan man kan rive papiret m.m.
Kursisterne var meget flittige og nogen af dem nåede at lave hele 3 sider på 5½ time.

Inden jeg tog af sted, så jeg lige at LOF har givet mig endnu en undervisnings dag i februar. Det er bare super fedt.

Her er 3 af de layout jeg havde forberedt. jeg ved godt billederne ikke er de bedste, men der var ikke mere dagslys, da jeg kom hjem og jeg ville bare dele dem med jer idag. Til layoutet med køerne, har jeg brugt en skitse fra Pencilline.

Jeg har en anden sjov og god nyhed at fortælle. Jeg er denne uges søster over på den amerikanske blog "sisterhood og scrap". Du skulle tage og tjekke den sjove challange blog. Jeg mailet et foto af mit "sleeping beauty" layout og blev valgt. Så nu venter jeg på en lille gave......det kan da kun gøre en glad og stolt.
Tak fordi du kiggede forbi.





7 comments:

Netti said...

Tillykke med at dit kursus gik godt!! Super gået at du skal komme igen i februar!!
Det er 3 ENOMRT flotte layouts du har lavet:
Signe: wow du har scrappet i gul! det ser kanongodt ud og opstillingen er vildt spændende og sød.
Stars: Fedt lo og et sjovt minde. Lækkert valg af materialer.
Cowparade: Det er bare kanon flot og superenkelt. Lækker opstillet. Overskriften er for fed!!

Charlotte Ravn said...

Dejligt at dit kursus gik godt og dejligt, at se noget fra dig igen! Det er som altid nogle kanon flotte layouts, jeg er helt vild med det øverste...selvom det er gult!

Charlotte said...

Dejligt at kurset gik super godt at du skal undervise endnu en gang i februar! Godt gået, Lisette :-)
Lækre LOs du har lavet! Jeg kan vældig godt li' den gule farve du har brugt på det første LO. Det er ikke ofte man ser gult på LOs egentligt - men det er jo så flot!
Tillykke med titlen som Sister of The Week! Jeg har jo prøvet det - og det var sjovt at være med!

Vi ses i aften til doodling kursus.
God dag!

Pia said...

Tillykke med at alt gik godt til dit kursus. Kanon flotte lo'er du har lavet

Unknown said...

3 super flotte LO'er, jeg er især vild med det øverste

Jette / ma11edina said...

Sikke nogle fantastiske LO´s...er helt vild med alle 3, de gemmes lige ;-) Cowparade er jeg helt vild med...enkelheden og farverne, den går lige ind!! Og forstår godt, at du er booket til kursus igen - kursisterne kan da kun blive inspireret!!

Gitte said...

Dejligt at høre, at du har smittet en masse nye med scrapbooking og at dit kursus gik godt.
Superflotte LO og især det med køerne er rigtig flot i farverne.