Saturday, September 29, 2007

Weekend

Last weekend I got sick and didn’t went to work before Wednesday, so I haven’t had any energy to update me blog before now.
Today I went to a scrapbooking and stamps exhibition in Sweden. It was so nice just walking around in all those scrap stores, looking at all the great stuff and spending a lot of money. I bought two new books from Autumn leaves ” Design with type” and “design with details” and I just can’t wait to have time to read them. I also got a big acrylic blog for my new stamps which by the way are made by Fancy Pants Designs. I meet a couple of my Danish scrapbook friends and we did a lot of talking. It´s been a very nice day so fare.

Tomorrow I’m going to give the house a big clean over because my husband and I are celebrating our 12½ years weeding day on Monday . In Danish it´s called “Kobber bryllup” but I don’t know what it´s called in English. We are holding a open house party from 6.30 am so I have to get up pretty early.

I have made some more layout for DreamPapers and two cards……take a look. Thanks for stopping by.











11 comments:

Charlotte said...

Åh nej hvor kedeligt at du har været syg! Jeg har (7,9,13) ikke fanget noget ovre fra børnehaven (mit job).

Super flotte og stemningsfyldte jule-LOer du har lavet. Åhhh jeg kommer helt til at glæde mig til jul nu! Flotte ark og farver! Jeg kan specielt godt li' det om julen 2002 - det er godt nok noget lækkert papir! Og de julekugler, som hænger i snor, ser virkelig flotte ud! :-)

Jeg sender dig en PB via Dreampapers angående dit spørgsmål om unpubbed. :-)

Rigtig god weekend til dig!

Paula J Atkinson said...

Sorry to hear you haven't been well. Im hoping you will be fully recovered soon.
Enjoy your anniversary.

Gorgeous layouts & cards.
I seem to be making far more cards, ATC's & other collage pieces at the moment as my scrap mojo isn't working fully. I am very long overdue for a break from work & still have two more weeks to go!!

Netti said...

hej lisette.

Godt at du er blevet raske igen - jeg savnede dig søndag aften :o)

Dine Lo og kort er superflotte - julet med masser af detaljer uden at være for meget. jeg er vilde med opsætningen og farverne. lækkert!

Jeg glæder mig til at høre mere om den messe.

Unknown said...

Uhhh ja, var det ikke bare en skøn messe. Har siddet hele aftenen og nydt mine indkøb ;-)
Og tak for liftet, det var bare helt fantastisk at få lov at komme med fremfor at stå ½ time i regnen og glo !!

Lone said...

Sikke nogle flotte LO's du har fået lavet.....jaaa man er jo så småt begyndt at glæde sig til julen. Tillykke med kobber bryllupet på mandag, håber at I får en dejlig dag.
Hej fra
Lone

Annette said...

Stakkels dig - vi kunne da ellers have hygget os, for jeg var også syg 3 dage i starten af ugen.

Skønne juleting du har fået lavet af vores papir, glæder mig til at se dem LIVE.

TILLYKKE med kobberbrylluppet imorgen. ØV jeg har så meget arbejde i morgen, ellers var jeg kommet forbi og sagt TILLYKKE.


Knuser
Annette

sollie said...

I love your christmas LO! Nice papers.
I was sick too last week. Seems like it's the time of year to be sick.

fie & Co said...

Åh, hvor er det lækkert med lidt jul! Jeg elsker simpelthen jul, men er bare slet ikke stærk på den side selv desværre:-)

Unknown said...

Hope your anniversary was good hun - (and a romantic one :)) some stunning creations as usual :)

Charlotte Ravn said...

Sikke nogle dejlige jule layouts og kort du har lavet. Tillykke med kobberbrylluppet i mandags!
Dine nye clearstamps er super fede, jeg stod faktisk med nogle fra Fancy Pants i hånden, da jeg var i USA og nu fortryder jeg, at de ikke kom med hjem :(

MH72 said...

Hej LAM, tak fordi du ville være med i min "RAK/TVH-ting" - vinderen kommer på min blog senere i dag.
Jeg er vild med især layoutet fra julen 2002. Skønne farver :-)