Thursday, August 23, 2007

24 long hours

Saturday morning my left knees start to hurt and Sunday evening it was very swollen. I went to work Monday and Thursday, but it didn’t get better ,so I had to go early home from work tuesday. I went to the doctor and he looked very concerned. He said that it could be a burst cyst, which is very painful but harmless or a blood thrombus. He wanted me to god to the hospital today to get a blood test. I got very scared and all kind of thought was running through my head on my way home. I almost didn’t sleep.
I went to the hospital this morning and got a blood test and waited almost the hole day on the result. I´m so glad that my dear husband Anders stayed home from work and waited with me. It has been the longest and hardest 24 hours in my life.
This afternoon I got the result of the test and lucky me it wasn’t a blood thrombus. I´m so happy and I must say I have don a lot of thinking about how I have lived my life so fare and what changes I’m going to make in the future. I’m defiantly going to lose some weight and do some more exercise. I got some rheumatism medication and hopefully I’m able to walk normally again in a couple of days. I ´m absent owing to illness the rest of the week, so I think I will have time to do some scrapping. Thanks for stopping

9 comments:

Paula J Atkinson said...

I hope you soon feel fit & well again soon.
Health scares are so frightening aren't they.
Four months ago I was told I had cysts growing on my cervix & I have been worried sick. I have to be very careful as they can't remove them, they have to be left alone to go by themselves as there is a risk of cancer touching them because of where they are.
Scrapping & cardmaking really help to keep me calm.

Charlotte said...

Åhh Lisette, det var syndt! Jeg er glad for at det ikke er noget alvorligt, men forstår godt du nu tænker over tilværelsen! Sender dig de bedste tanker om GOD BEDRING! Og scrap du bare løs, det kan (næsten) altid få en i bedre humør! *knus*!

Charlotte Ravn said...

Åh stakkels dig Lisette, sikke en grim forskrækkelse! Rigtig god bedring og pas nu rigtigt godt på dig selv!

Gitte said...

Sikke da noget. Håber du har det bedre allerede nu. Pas på dig selv.

Annette said...

Som du ved har jeg sendt dig mange tanker de sidste par dage, og håber du har det bedre.

Du har modtaget en Nice Matters Award fra mig, den kan hentes på min blog.

sollie said...

I'm so happy to hear that the news is not bad.

Pialine said...

Hej Lisette
Jeg håber du har fået det bedre - sikke dog en forskrækkelse du fik dig- jeg kan sagtens sætte mig ind i de tanker der løb igennem dit hoved. Jeg tænker på dig...

Jeg vil også sende en Nice Matter Award til dig til dig som tak for de søde kommentarer du har givet mig - og lige som Annette skriver kan du hente endnu en.

Charlie said...

Hej Lam - sikke noget. Håber pillerne virker og du snart får det bedre. Ja man når virkelig at tænke en masse "hva' nu hvis" i sådan en situation - HELDIGVIS er vores fantasi ofte værre end virkeligheden.
Knus
Charlie

Netti said...

Jeg prøver lige at skrive igen..underligt.

Hej Lisette.
Ja jeg blev sørme også meget forskrækket da du fortalte om blodprøven. Jeg fik ikke lavet ret meget den dag. Trådte nærmest vande indtil jeg hørte fra dig.
Godt at det ikke var en blodprop.

Mange knus fra
Anette