Thursday, January 04, 2007

Design with.....










Today I got some inspiration from my new awesome calendar "design with...." from Autmn Leaves to make this layout about my dog Speedy...

I can´t translate the titel because you don`t have that kind of word in english. Journaling : Speedy love to lie on the sofa....one day daddy fall asleep and Speedy was shameless and took his bone with him up in the sofa.
The last coupel of weeks I have been scraping for my parents album and to the contest in Scrapbooking m.m. so it´s was really nice for a change to scrap somethings for my own album.

2 comments:

Charlotte said...

Hej Lisette.
Jeg har været din blog igennem (sådan stort set) og set på dine mange fine LOer.
Jeg synes det er dejligt du har så mange LOer at se på og i det hele taget at der er en så fin atmosfære.

Jeg selv har netop oprette en blog. Jeg er helt grøn på dette område, så jeg har en masse at lære endnu. Lige nu driller linksene mig. Jeg kan ikke rigtigt få oploadet de links jeg vil.

Jeg kigger ind en anden dag.

...og forresten, du kender mig fra scrapshop "char-lotte" og fra det norske forum. ...

God dag til dig!

Charlotte Ravn said...

Igen et super flot LO fra din hånd Lisette!